O hissederken ben hissetmiyordum şimdi ben hissediyorum o hissetmiyormuş?

benden etkilendiğinde ben karşılık vermedim sonra aramızdaki muhabbet biraz limonileşti. ardından ben hissetmeye başladım o diyor ki ben hissetmiyorum ve hissetsen de karşılık vermeyi düşünmüyorum ben sana saygı duydum sen de bana saygı duy. ben saygı duyamam kusura bakma dedim. ne dersiniz erkekler ben hissediyorum yani ne yapayım o an hissetmemiştim yeni yeni oluşmaya başladı duygularım
O hissederken ben hissetmiyordum şimdi ben hissediyorum o hissetmiyormuş?
Cevapla