Sevgili veya eş seçerken yaş faktörü sizce çok önemli mi?

Benim için önemli. Herkes kendi yaşının erbabıyla takılmalı bence.20 yaşında genç bir kızın 30 veya 40 hatta daha üstü bir adamla ne işi var? sevgi bazen yetmez ikisi birbirinin enerjisine ayak uyduramaz. Siz kendinizden yaşça 8-9 veya daha fazla büyük biriyle sevgili olur veya evlenir misiniz?

(Sugar dady lerle takılan kızlardan iğreniyorum.).

Sevgili veya eş seçerken yaş faktörü sizce çok önemli mi?
Cevapla