Erkek arkadaşımla ayrıldık 3 hafta oluyor öfke kontrolü yok aşırı sinirli birisi aramız çok güzeldi ilişki ciddiyete bindi aileler biliyordu sorunumuz yoktu en son kavga ettik ilk kez böyle bi kavgamız oldu saygısızlıklar yaptı ağır sözler küfürler söyledi çok sesini yükseltti haksız yere suçladı bi zaman sonra ilk kez bende sesimi yükselttim konuşmak için yanına gittim sen böylesin beni çok sinirlendiriyorsun senle mutlu değilim seni sevmiyorum istemiyorum gelecek göremiyorum dedi halbuki bana yaptıklarından söylediklerinden dolayı ben tepki gösterdim çözülmeyecek hiçbir şey yoktu çözmeye çalışmadı bahaneler üretti narsistlik manipülatiflik var
ben ona saygısızlık yapmadım sadece yanına konuşmaya gittim hep sakindim ama bir zaman sonra bende ilk kez tepki göstermeye başladım o istiyor ki ufak tefek kavga edelim sinirlenelim çok sinirlenmek bana iyi gelmiyor dedi ama olayları hep kendi büyüttü her seferinde sinirliydi çözmedi çok kavga edildi diye sevmiyorum denmez ki
ama tam istediğim gibi biriydi kötü alışkanlığı yok gece hayatı yok gittiği yer görüştüğü insanlar belli hanımcı biri bana ilgisi sevgisi güzeldi imce düşünceliyei ben giyimine dış görünüşüne de önem veren biriyim yakışıklıydı eli yüzü düzgündü yakışıyorduk da yani her şeyiyle tam istediğim gibi biriydi başkasına bakınca konuşunca hep onu arıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Valla senin yaşadıkların baya yıpratıcı olmuş, bunu hissedebiliyorum. Zor bir ayrılık sürecindesin ve hem kalbin kırık, hem de kafan çok karışık. O sinirli halleri, manipülasyonları hele o ağır sözler… Gerçekten kimsenin hak etmediği şeyler! Emin ol böyle birinden uzaklaşmak senin için en iyisi olmuş. Ne kadar yakışıklı, dışarıdan harika gözükse de iç dünyası huzur vermiyorsa, seni üzüyor ve saygısızca davranıyorsa hiç değer vermez. Zamanla bu hislerin hafifleyecek, ona değil, sana ve hak ettiğin değere odaklan. Gerçek aşk, huzur ve saygı ile gelir. Biraz zaman tanı kendine, sen çok daha iyilerini hak ediyorsun! Hadi gel şöyle güzel bir kahve içelim, İzmir havası zaten içini açar! 💙🌌