AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Sırf 2 dengesiz yüzünden insanlarla tanışmayı bırakma. Elbet seni seven biri çıkar.
Nasip kısmet diye bişey var.. boş ver onlar kaybetmiş..
böyle konuşmaları yanlış tabiki senlik bişe yok cıktıkların cahil
Nıye öyle birley oluyor cok merak ettım erkekler öyle yapmaz
Her halde ondan fazla sırf selam yazdım diye kızlar tarafından engellenmişimdir. Ama tabi sanalla gerçek bir değil
Bırakmamalısın bir gün iyi bir insan mutlaka karşına çıkar o seni terk edenler senin için hayırlı değilmiş demek. Belki üçüncüde belki 9 uncuda ama bir gün mutlaka bulursun o insanı
Öyle tabikide ama sorun neyde anlamıyorum Bilmiyorum çok içtenlikle yaklaşım sağlıyorum edebimde bir insanım isimde gücümden başka uğraşım yok asla saygıda kusur etmem mekan clup alkol sigara bilmem bakımlı bir kadınım boyum uzun sadece 175 boyum var 58 kilom var bi türkü anlamıyorum acaba cinsellik istemiyorum dediğim için mi
Bilemem bende boy harici boy ( 2 metre) senin bahsettiğin gibi bir insanım bizim gibi insanlar ın değeri neden bilinmez anlamıyorum valla clup işleri beni bozar saygılıyım alkol sigara kumar yok boyum uzun bir erkeğim işimde gücümdeyim ama bende senin bu sorunun cevabını merak ettim şimdi?
Eğer anlattığı n gibiysen bu sorunun cevabını bulduğun gün bende aynı cevabı bulmuş olacağım
Bunun seninle alakası yok tamamen karsı tarafın canım once oyle seyler soyleyen insanlarin sonrasinda kopek olduklarini unutma sakin boyle uc kurusluk insanlar icin kendini kucumseme
Bacımsu onlar yatağa atacak birini arıyorlardır, bakıyorlar ki ciddi ilişki insanısın gidiyorlar. Cehemmene kadar yolları var boş ver
Haklısın canım bir şey diyemiyorum sevilen seviliyor
hayır neden cesaretini kırıyorsun arkadaşım sende kendine göre çok değerlisin bakma insanların tavır ve sergiledikleri duygulara sen kendini biliyorsan yolunda ilerlemeye devam et..
Su içerken hiç mi boğazında kalmadı. Sonra su içmekten vazgeçtin mi?
Hata ya o iki kişininse senin bir suçun yoksa. Küsme hayata belki mutlu olacağın kişi 7. kişidir.
sanalda tanışıp shopla kandırıp asıl yüzünü mü gösteriyosun napıyosun nasıl basardın :/
Adam beğenmese fitsin demezdi 175 58 kiloyum ne Shopu
vay aslanım :D
Noldu ya
sen çok güzel oldugun için cocukların özgüveni ile oynuyorsun o yüzden rahat ol
Ooo herkes öyle degil mi yaaa hajajajaja boş ver hiç ugraşmaya degmez ,
Bırakma
Ben sana talibim
Bana bir şans verir misin
Ciddi ilişki istiyorum
ya kıyamam neden ki 2 kez bide nasibin değilmiş kendini üzme ben kız güzel olmasa bile kafa dengimi diye konuşuyorum ya kanka oluyoruz ya da konuşmuyoruz
Tamamen bırakman yanlış olur çünkü aşk vazgeçilmez bir şey , doğru kişiler sevillermiş d demekki Allah seni korumuş doğru kişi için enerji sarf et o gelene kadar da sadece kendini sevmeye devam et
Fotolarınla çok oynamadıysan tipten değilse muhtemelen cnsellik yaşamayacaklarını bildiklerinden bırakıyorlar. Boş ver daha iyileri çıkar karşına umudunu yitirme
Bu konular çok karıştı deneyimini dinlemek isterdim. istersen bana bir mesaj atabilirsin.
Kendine yazık edersin, dişil enerjin az ise erkekler arkadaş olmayı tercih eder, bence dişil enerjini yükselt bununla ilgili videolar var, tavsiyem bu yönde
Erkekler neredeyse her konuştuğu kızdan ret yiyor sen iki kişiden ret yiyince dengen bozulmuş
Muhabbetin mi sarmıyor acaba yoksa tip olarak mı beğenmiyorlar seni
Senin sevgilin var mı?
Adım gibi eminim ki sen beğenmezlik ediyorsundur
İlk buluşma öncesi görüntülü konuşma olmuyor mu?
Öyle yapma Be belki kaderin kısmetin değilmiş en iyisi en hayırlısıyla o değil mi
Öyle tabikide ama sorun neyde anlamıyorum Bilmiyorum çok içtenlikle yaklaşım sağlıyorum edebimde bir insanım isimde gücümden başka uğraşım yok asla saygıda kusur etmem mekan clup alkol sigara bilmem bakımlı bir kadınım boyum uzun sadece 175 boyum var 58 kilom var bi türkü anlamıyorum acaba cinsellik istemiyorum dediğim için mi
En iyisini demişsin bence
Hayır ya böyle düşünme olabilir sen beğenmezsin karşı taraf beğenmez bu senin eksiklerin olduğu veya sevilmeye değer olmadığını göstermez ki hayat bu
Her insanla niye bulusuyorsun ki ilk önce güzel tanı huyunu karakterini bil sonra bulusursun ve hemen de bulusulmaya gidilmez yani
hiç belli olmaz anlasabilicegin biri mutlaka vardir. pes etme. senden giden herzaman sana zarari olacak olandir dert etme
Zamanı değildir Rabbim en doğrusunu sakladığı için bu durumu da yaşamış olabilirsin
Gerçekten çok yorucu ozguvenim kırılıyor
Dua ve sabır et yanlış kalpte olmaktansa doğru kalbe denk gelmek tercihin olsun acele davranma yaşın kaç bilmiyorum ama dua ve sabır
26ym yoruldum baya
Doğru insan da dinleceğin zaman da gelecek sadece sabır sen evliliğe kendini hazır hissediyor musun?
Evet hissediyorum
Nasıl biriyle peki?
hayır elbette tanısmaya devam onların karakteri yokmus bacım hadi ordan et kuzum cocujlarını
Takma kafana. Belkide onlar kaybetmiştir seni. İllaki birisi fark edecektir seni
Bana da aynısını diyorlar o zaman biz tanışalım😀
Bence devam et kıymet bilen birini bulursun illa
Ben hiç kimseyle konuşmuyorum kafam rahat azcıkda olsa kendime zaman ayırıyorum
Çirkin mi buldular acaba?
Hayır çirkin değilim fit olduğumu boyumun uzun ve güzel olduğunu belirten oldu mesela sanmıyorum
boş ver şunları ciddiye alınacak tipler değiller zaten %90
İyi bir kız olduğun için mi terk ediyorlar yani 😂
Evet komik olan ne? Tabi alışmışsnz cluplerde kucaktan kucağa atlayan kadınlara evinde oturan edebiyle kızlara gülersiniz böyle
Çünkü o kadınlar evlenmeden olmaz diye diye erkeğin ömrünü çürüten kadınlar 😂
O zaman evleneceğin kadınin geçmişinde temizlik arama
Evlenmeyi düşünmüyorum ve evet temizlikte aramıyorum bende temiz bir insan değilim
İnsanın kendisini bilmesi ne güzel ah ahhh
Teşekkürler
İyiysen neden birakiyorlar
Bilmiyorum çok içtenlikle yaklaşım sağlıyorum edebimde bir insanım isimde gücümden başka uğraşım yok asla saygıda kusur etmem mekan clup alkol sigara bilmem bakımlı bir kadınım boyum uzun sadece 175 boyum var 58 kilom var
Sorun nerde eence bir tahminin vardır mutlaka
Bilmiyorum çok içtenlikle yaklaşım sağlıyorum edebimde bir insanım isimde gücümden başka uğraşım yok asla saygıda kusur etmem mekan clup alkol sigara bilmem bakımlı bir kadınım boyum uzun sadece 175 boyum var 58 kilom var
Acaba hepsine hemen ilk buluşmada evlilik adayı gözüyle mi baktın
Ben her tanıştığıma evlilik gözüyle bakiyorm zaten
Ama o moda hemen girmen karşındakini ürkütür
E onlar giriyor ben düşünsem bile onlara yansitmam ki asla
Nasıl yani adam evlilik moduna mı giriyor
Demek ki beğenmiyorlar, merak ettim doğrusu seni
17 58 kiloym bakimlida biriyim anlamıyorum
175**
Sebeb?
Kötü bir şey yok merak etme
Düşeceksin tekrar kalkacaksın
Doğru tercihler yapmadın demekki
Ben olsam daha da arttırırım
seni tanimadan dogru yorum yapilmaz
Devam et sende birini bulursun
hayır tabiki herkes aynı değil
İnatla devam cikar biri
Bide kötü kız modundq dene
demek ki seni çekici bulmuyorlar
Niyetleri farkli
Acaba nasıl ciddi bir red flagin var
çünkü
🤔🤔
Terk eden kişileri siz mi seçtiniz?
Cesaretini topla buluşmaya devam et
İyilere yer yok
İyi birisini asla bırakmam ben
Niye olmuyor ki ben onu anlamadım
Kendine biraz ara ve zaman vermen lazım
Sorun nerede keşfettin mi
Hayır tabii ki de
Herkesin alıcısı farklıdır
Neden öyle oluyor peki
Hayır doğru kişiye bulana kadar bekle derim
Bırakma ama biraz ara ver