AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Devam et ama aceleci olmayın
Genelde bu durumlar senden kaynaklı olur
Bilmiyorum çok içtenlikle yaklaşım sağlıyorum edebimde bir insanım isimde gücümden başka uğraşım yok asla saygıda kusur etmem mekan clup alkol sigara bilmem bakımlı bir kadınım boyum uzun sadece 175 boyum var 58 kilom var
Nereden bulduğun önemli. Bazı erkekler de seks odaklı olduğundan sen de buna karşılık vermiyorsan istemiyor da olabilirler
Cinsellik istemediğimi beliriyorum evet çünkü doğru bulmuyorum evlenmeyi ve ilk olarakta eşimle yaşamayı istiyor
İstiyorum
Cinsellik istemediğini buluşma öncesi mi belirtiyorsun
Evet benim için cinsellik evlilikle birlikte anlam kazanan bir şey. Bu konuda oldukça netim ilişkimde cinselliği evliliğe kadar yaşamak istemiyorum. Bu, kendi değerlerim ve inançlarımla ilgili bir tercih
Ee buna bilmelerine rağmen reddediliyorsan başka bir şeyler vardır ama bunu da diyeyim reddedilmek doğal bir şey yani. Kafana takmana gerek yok
Biri bana cinsellik ile yaklaştı zorla ondan sonra bıraktı biri de sen iyi birisin dedi her şey gönlünce olsn öyle bıraktı bu
Bu iyi birisin muhabbeti genelde seni kırmamak için bir yalandır. İki kere reddedildiğin için pes ediyorsan garip ya. Erkek olsan intihar ederdin sanırım
Kendisine baksın 182 boyundaydi yan yana geldik onunla aramda gram fark yoktu boy oranında boyuna takmıştı artı olarak saçlar beyazlamış çok vurdumduymaz biri idi aslında saatlerce mesajlarıma bakmazdi ben buluştuktan sonra yazdım bir sorun mu var diye o aksam bile bakmadi taki ertesi sabaha kdr sonra cevap yazdı
Ya seni beğenmemiş ya da dediğin gibi boy kompleksi yaptığından da özgüvensizliğinden istememiş olabilir
Zaten baya takıntı yaptı bu kdr uzun kız mı olur gbisinden
Sebep belli oldu. Sana diyeceğim şu sırf 2 kere reddedildiğin için vazgeçmek çok saçma. Hani bu sayı 2 değil 10 falan olur. O zaman ya sorun sendedir ya da bulduğun yerde
Öyle düşünme
Sen onlara fazlasın
aslında sanslısın bılmem farkında mısın?
Yani çirkinsin, burdan bunumu anlıyoruz?
Takılma bence devam et
Çekici bulmuyorlar
Demek ki beğenilmiyorsun
Hemen pes etme bu senin sorunun degildir belki
Dertleşmek istersen dinlerim
Kesin obezsin
175 58 kilo
Tek bacak mi
Ne?
Sebebi ne ama ilk buluşmada terk edilmenin
İşte ben tamda onu anlayamıyorum
Belki bir şeyi yanlış yapıyorsundur
Evet iyi niyetli olmak
Ben iyi bir kız değilsin derim. Ne dersin?
Yani çok içtenlikle yaklaşım sağlıyorum edebimde bir insanım isimde gücümden başka uğraşım yok asla saygıda kusur etmem mekan clup alkol sigara bilmem bakımlı bir kadınım boyum uzun sadece 175 boyum var 58 kilom var
Hemen yarın buluşabiliriz 😂
Dalga geçme lütfen
Ciddiyim.
Niye mesela
İyi biri olduğunu söylüyorsun
Sence kimin umurunda?
Umrumda ama pas vermiyorsun işte
Istemiyorum artık
Anladım.
Neden cokmu çirkinsin?
Acayip cirkin birisi sayilmam cok içtenlikle yaklaşım sağlıyorum edebimde bir insanım isimde gücümden başka uğraşım yok asla saygıda kusur etmem mekan clup alkol sigara bilmem bakımlı bir kadınım boyum uzun sadece 175 boyum var 58 kilom var
Nerelisin?
Vann
Off bayılırım Kürt kızlarına benimle ewlen gel 😉
Kürt değilim. Arabım
Yani tenin siyah mi?
Sayılır buğday tenliyim saçım Kaşım gözüm siyah mesela büyük gözlüyüm
Boyun kaç
175im
Cinselliğe düşkünmsun?
Ne alaka şimdi
Merak ettim sonuçta lezzetli bir şey
Neden peki istedigini yapmadınız diye mi?
İstedikleri şey cinsellik sanirim
O zaman üzülmeyin Bunun için beğenilmiyorsanız hicte beğenilmesin yolunuza bakın bende bir bekar olarak evlilik dısı kimse ile görüsmem o yüzden de hiç nasip olmuyor zamanı gelince nasibiniz sizi bulacak.
çirkinsindir.
Hm belkide
foto at söyleyeyim. açık konușmayı severim. sonra sen beni yorumla
Yüzümü atmam asla
Sana neden güveneyim
ikimizde anonimiz. yalan söylemeye ihtiyacımız yok çünkü birbirimizden bir çıkarımız yok. özgüvenli olmak sana da iyi gelebilir.
Ozguven değil fotomu alıp kullanmaycgn ne malum
sen eğer devlet görevlisi değilsen, bende terörist hacker değilsem kullanmam diye düșünüyorum. bide instagramda gizli foto gönderince indiremiyorsun veya ekran fotosu alamıyorsun.
Mafyanın kızıyım desem 😄
bende normal insanım. mafya kızlarında 5 kol 6 bacak yoksa yine de senin dıș görünüșünü yorumlamak isterim. sende benimkini yorumlarsın. bide mafya kızı olman benim açımdan bișey değilștirmiyor çünkü babana kendimi öldürtme niyetim yok.
Sakın ya onlar hayatını şekillendirmemeli
Bilmiyorum ya yine aynı şey olursa diye korkuyorum
Bak her zaman olmuyor bu en güzeli denk gelecek ve iyi ki de devedim diyeceksin
Neden ama
Bilmiyorum
Bence sen devam et
Vazgeçme dewam
Korkuyorum
Korkma rahat ol olduğu kadar olmadığı kader
Nasil yani terkedildin ne dedi ki
Sen evli misin?
Bekarm
Ne iş yapıyorsun?
Calsyrm canm market isi ile
Neden sordin
Öyle
Ozelden knslmmi
Yaz
Snein yazman lazm gonderilmyr
Tkp 😉
ymkiz istek attm kabul et
Tamam
Ben neden iyi bir kıza denk gelmiyorum ki
Durmak yok başarana kadar devam🙂↔️
Benle denemeden birakma
Sen nefes alsin yeter diyoj zaten
@Cepmaymunu neden öyle dedin
İyi kız misin
İşin zor
Pes etmek yok
Neden peki
Buluşma helalini bekle
Bence kimseyle buluşma
Üzüldüm
Bırakmalısın
Nedeni neymiş peki
boş ver kafana takma
Pes etme
seks ile alakalidir
Bence zamana birak
Yolda devam
Sebebi ne peki
Bilmiyorum anlamıyorum iyi bir kizsn naif kırılgansn diyolar en sonda ki öyle demişti
Nerelisin peki
Sevgi oyle birseyki kimisi eline yüzüne bulaştırır rezil eder kimisi ise karşısındaki insanı vezir eder yeterli sevginin kıymeti bilinsin
Bak Keyfine
bırakma
Nerden tanıştın?
Kiz niye
pes etme