2 kez ilk buluşmada terk edildim, artık cesaretim yok. Yeni insanlarla tanışmayı bırakmalı mıyım?

İyi bir kızsın diyip birakiyolar bu durum beni çok yıprattı. Artık yeni biriyle tanışmaya cesaret edemiyorum... Sizce tekrar incinmemek için insanlarla tanışmayı tamamen bırakmalı mıyım
2 kez ilk buluşmada terk edildim, artık cesaretim yok. Yeni insanlarla tanışmayı bırakmalı mıyım?
Cevapla