AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Anlıyorum seni benim kadar kimse anlamaz hep içimde bir sizi eşime karşı bende bunun daha fazlasını yaşadım İnan
Ohoo önceden belli etmiş onunla evleneceğim filan demiş bunu önceden fark edip yine de evlenmeye calismissiniz ve irtibat kesik değil telefon numarası silinmemis
Aynen
Bence seninle evli olduğuna göre bir ömür geçirilecek doğru kişinin sen olduğunu düşünüyor. O kişiye takılma, ama onun görüşmeyi kesmesi daha doğru olacaktır seni seviyorsa da şayet bunu yapacaktır.
Geceyi birak gunduzude birak arkadasida birak eski sevgiliden hicbisey olmaz. Neyse
Benim anlamadigim esinin kizla hala görusmesini sorun etmiyorsun gece aradigi icin mi rahatsiz oldun Bide kapatip yarin gorusebilirdi demez mi kizim sen saf misin troll musun?
Ablam geçmiş olsun. Sen niye evlendin bununla?
Evlenmeden bu konuyu netleştirmen gerekiyordu
şaka mı şaka mı şaka mı allahım sen verme tövbe tövbe tövbe iptal iptal iptal allahım sen koru aman var ya dünyam başıma yıkılırdı git bosanma davasını aç bence abla
O kızın fotoğrafı çekmecede ama nikahlı eşi sensin, bunun farkına varmalısın bence
Yaş aralığına bakınca normal bir durum olmadığını bilmen gerekir ama duygusal destek için sorulmuş sanırım
Bu erkekle niye evlendin sen? Aklı bas baya eksisinde. Gece on birde aramak nedir telefonu kapıp arama diyemedin mi? Hic evlenmeyecektin
Yani bence öyledir benim de bilgisayarda kalmış sildim
Eski sevgili değil normal kız arkadaş ya hiç bir şey yaşanmamış aralarında ve bu daha kötü. Bir ilişki yaşamış olsalardı illa ki bir nefret duygusu beslerdi. Ama kıza hiç sahip olamamış bu yüzden hayranlık besliyor
Kızı arzuluyor mu acaba tövbeee
Yani öyle düşünüyorum çünkü sanki gökten inmiş gibi onun gözünde
Niye böyle olsun ki yalın arkadalmevlenilince ara verilir
Yani düşünülmez lafı olmaz foto ne alaka
Sözde çok eksiden koymuş ben de anlamadım nalaka çok eski dediği zaten o çekmece 2 yıllık biz de 4 yıldır tanışıyoruz ama uzatıp kendimi bozmak istemedim direk resmi aldım yırttım bir daha görmek istemiyorum geçmişini dedim
Ya resimi yırttında içinde varsa
Ne alaka fotoğraf
Ben sinirlendim
Telefonda olsa bi ihtimal
?
İstek atan senmisin
Nerdesin burdaysan ses ver
Ben mesaj atamıyorum kimseye
Psikolog musun ne konuşabiliriz ki daha her şey ortada işte söyleyecek bişey varsa söyle çünkü fark hesabım yok hiç
Ne zaman öyle yapsam sapıklığa döndürdüler işi nerden bileyim iyi miyetli olduğunu
Nerdesin
Terapistten destek alma şansın varsa onunla duygularını paylaşabilirsin
Hayatım sen konuşmalarına nasıl izin veriyorsun onu geçtim.. burada ben okurken afakanlar bastı.
Tabiki değil o resmin orada ne işi var yani artık sen varsın
3 yıl boyunca hissettirdiği halde neden evlendinki ozaman
Sen bununla nasil evlendin inanilmazsin. basina gelenleri hak ediyorsun kusura bakma
normal değil çünkü halen onu seviyor ve onun ile sevişmeyi düşünüyor
Tabi ki de normal değil yanındakiyle yaşayıp aklındakiyle ölüyor maalesef eşin
Ooo 👏🏻👏🏻
Sen ne ariyom burada yeni evliseyen nenkadar normal
saka mısın sen nasıl tahammul edebiliyorsun bunlara direkt bosan
Olabilir unutmuştur orada kalmıştır. Aldırış etme çaktırmadan at çöpe
Demek seviyor onu fotoğrafı çekmecede ne arıyor? asla katlanamayacağım şey taviz verme s*ç ağzına
🤣🤣🤣
sende gittin öyle adamla evlendin aferim
Hic normal değil ruh hastası bile olabilir
Bence de olabilir. Neden evlendik falan dedi bana saçma sapan. Her şeyi yap et eve geç gel sonra benden yüz bulmadın diye evlendiğine pişman ol. Hiç ben ne hissetmişim ne düşünmüşüm ne yaşamışım empati kurmuyor varsa yoksa kendisi rahatsız olduğu şeylerle meşgul ediyor bizi
Valla hemen boşa bence de detaylara hakim degilim
Ykne de sağlıklı gözükmüyor
Yanindakiyle yasar aklindakiyle olursun
Çok iyi moral verdin ya sanki benim aklım bu gidişle başkasına kaymayacağının bir garantisi mi var her şey karşılıklı
Moral. icin degil olani soyledim. cok nadirdir iki tarafinda jor kutuk asik. olmasi ki o bile yillarca surmez
Ben halen aşıktım bugüne kadar ama dediğinde haklısın ona göre davranırım bundan sonra
Kotu davraniyor mu. sana Şu an
Bunu bile bile niye evlendin peki
Ben bunu nerden bilebilirdim ki. Evlendikten sonra gördüm yaşadım. Sevgiliyken kıskanıyordum ama her seferinde bana yanlış düşündüğümü söyleyip her zaman benim yanımda olunca ben de inandım
Sevgiliyken onunla evlenicem diyen bir adamla evlenerek zaten en büyük hatayı yapmışsın
Boşan geç nesi normal olacak
Neyse affet ama o kizida takibe al
Evlilik çok korkutucu
E heeey.. bizimki neler gördü neler.
normal değil boşan direkt kızı unutamamış
Kusura bakma da suç sende
bunu soruyosan sen normal degilsin
Haydaaaaa oldumu bu simdii. Sen naptin
İyide nurada aslinda suc sende neden boyle oldugunu bildigin halde evlendinki. Bunun seni aldatmiyacagindan emin bile olamazsin
Direkt boşanma sebebi! Oha..
Unutamamış unuttur
Kusura bakma ama kocan da sığırmıs azcık
Açıklamayı bile okumadım sence normal mi
Sorun ve hata sende eşin ve eski kız arkadaşı kokarca zaten
Ilaç niyetine almış seni
Buna rağmen neden evlendin merak ettim?
Normal degıl bence gercekten..
Geçmişte kalmış fotoyu at
Uyar gitsin
Ne kadar aptal bir erkeğe eş olmuşsun
yara bandı olarak kullanmıstır senii
Eşin de bir şeyler bitmemiş hala
Değil üzüldüm senin adina
Çok takılma o zaman onunla evlenirdi çok sevseydi
Birsey olmaz her erkegin unutamadigi var zateb
Valla sen bile bile evlenmişsin direk ayrıll
Çok acı ya valla üzüldüm
bunu ailenle görüşün
Sonra da diyorlar evlilikte her şeyi ailesiyle paylaşan kadın etiketi yapıştırıyorlar ne yapsan suçlu oluyorsun çok manipülatör
o zaman profesyonel destek al
Yok artık hiç normal değil
Normal değil
Anormal davranış bu hiç hoş değil
Hala unutmamış
Yardımcı olurum bu konuda uzmanim
Dwtil
cok kotu ya