Arkadaşım evleneli 2 sene oldu, hâlâ düğün fotoğrafı paylaşıyor. Bu kadarı da abartı değil mi?

Kardeşim anladık, evlendin. Allah mutlu mesut etsin ama bu kadarı da görgüsüzlük bence ya. Öyle değil mi?
Arkadaşım evleneli 2 sene oldu, hâlâ düğün fotoğrafı paylaşıyor. Bu kadarı da abartı değil mi?
Cevapla