Yeni evliyiz ama çekmecesinde eski kız arkadaşının fotoğrafını buldum. Sizce bu normal mi?

Merhaba! Yeni evliyim. Dolapları çekmeceleri düzenlemek için uğraşırken Eşimin çekmecesinde bir fotoğraf buldum. Yıllardır vazgeçemediği bir kız arkadaşının fotoğrafı. Sizce bu normal mi. Eşimin içinde O kıza karşı hep içinde uhdeler kaldığını düşünürdüm. Çünkü bunu bana sevgili olduğumuz 3 yıl boyunca hissettirdi ama açık açık hiç bir zaman söylemedi. Bazen tartışınca diyorum o kız seni aradığında değişiyorsun falan diye evet onunla evlenicem dediği de oldu. Sizce bunlar ne demek oluyor. Buna benzer birkaç olay daha yaşandı geçmişte ama geçen gün bu kız gecemin 11 inde eşimi aradı sözde evlendiğimizi duymamış. Hadi neyse madem duymadın şimdi öğreniyorsun öyleyse anında yarın konuşuruz deyip telefonu kapatabilirdin. Ama eşimde de sorun var o sınırı koyabilirdi bak ben evliyim artık gündüz arayabilirsin mesajını vermedi bile kıza. Yanımda konuştular öyle arkadaşça ama rahatsız oldum çünkü o kızı yıllardır istemiyorum. Neyse
fotoğrafı sordum orada olduğunu bile unutmuşum vs dedi kaç yıldır kullandığı çekmece hep gerekli gereksiz eşyalarla doluydu düzenleyeyim derken karşılaştım.

Yeni evliyiz ama çekmecesinde eski kız arkadaşının fotoğrafını buldum. Sizce bu normal mi?
Cevapla