Sevgilimle sürekli aynı şeylerden kavga ediyorduk, en son patladı ayrıldık. Döner mi?

Arkadaşlar sevgilimle ciddi olduğumuz ailelerimizinde bildiği güzel bi ilişkimiz vardı. Ara ara boş sebeplerden ( Normalde benden kaynaklanan sebeplerden) kavgalarımız oluyordu. Her seferinde yapma bak boş şeylerden kavga etmeyelim, böyle olunca ilerisini göremiyorum vs diyordu. Hep bir şekilde toplayıp bunca zaman devam ettik. En sonra arkadaş mevzusu yüzünden koptuk gittik, o konuyu kıskançlık ve güvensizlik olarak algıladı. Ama ben ona inanın gözü kapalı güveniyordum. Yanlış anlaşıldım ve artık oda patladı ayrılmak istedi ayrıldı. Artık sonunu göremiyorum. Sen bi şeyleri düzelteceğine inansanda ben inanmıyorum. İleride daha kötü şeyler yaşayacağımıza böyle bitmesi daha iyi dedi. İlişkimiz ciddiydi ama artık ciddi bi dolmuşlukla bitirmek istedi her yerden sildi. Annemide silmiş. Bi daha olmaz netim dedi. Kendi ailesi beni silmedi bende silmedim. Sizce döner mi

Sevgilimle sürekli aynı şeylerden kavga ediyorduk, en son patladı ayrıldık. Döner mi?
Cevapla