AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Hiçte bile
Bırakma ya öyle şey mi olur
Cebine harçlık da koy yapmışken tam yap köleliğini
Olsun kız bırak sebabtır , yaaani ne birakcaksin gitsin
Ufak tefek şeylerin hesapları yapılmamalı ağır gelmemeli birşeyler eyer bir yola çıkıldıysa
Evlenmeden karı koca olmuşsunuz senden ayrılır yakın zamanda erkeklik gururu kalmamış. Erkekler sevdikleri aşık oldukları kadına gurur yaparlar. Geçmiş olsun sana.
O nasıl bi ilişki ya annesi gibi olmuşsun
Nasıl olması gerekiyor
Erkek dediğin kadına muhtaç olduğunu hissettirmemeli bir kere herşeyi geçtim sadece ve sadece gururundan ötürü ulaşımı kendi halletmesi lazım hem kalbini versin afedersin hem a. ını versin hem arabasını versin oh ne ala …sen elimi üzerinden çeksen sanki yarım kalacak çocuk böyle ilişki olmaz
Haklısınız bide hafta sonu şöyle bir olay oldu Bayram da akrabalarımla tanıştıracağım bende dedim Babannem sorar şimdi yüzük falan konusunu deyince o da dedi ki hazır olmadığımı söylerim bende sustum anladım dedim niye öyle diyorsun falan diye bana bağırdı kalkacağım ben ya yeter bitti ailenle de tanışmayacağım gitmeyecegım dedi kalkama dedim kalktı bende arkasından koştum zorla arabaya bindirdim öyle devam etti yani zaten eninde sonun da bırakacak beni
Sen kaç yaşındasın o kaç yaşında
Ben 30 o 40
O seni yoluyor şuanda haberin olsun bak sen ona hem gençliğini verip hemde imkanlarını veriyorsun ama o kadın gibi surat yapıyor kör olma lütfen sana adam mı yok Allah aşkın yapma böyle taş gibi hatunsun
Yoluyor da parasal anlam da bir vermişliğim yok ki yani çalışıyor zaten bilmiyorum ya zaten sevse şimdiye kadar evlenirdik orası ayrı konuda ailemle bile tanıştırmak istemiyorum ne diye tanıştıracağım ki ben rezil olacağım işte sevdiğim için bazı şeyleri görmüyorum evet ama haftasonu mesela ben peşinden gitmeseydim gitme etme demeseydim bitecekti belkide o sebebden ona karşı güvenim de bitti açıkçası
Yani o senin peşinden koşmalı eminim ki güzel bi kadınsın da neden 40 yaşında bir moruğa gebe kalıyorsun ki sal gitsin
Haklısınız boşluktayım sanırım baya hemde duygusal olarak sevgi eksikliğim var bununla da her gün görüyorum hayatımın merkezinde gittiğinde ne hale geleceğim boşluğa düşmekten korkuyorum sanırım
Takip atarmısın bana mesaj atmak istiyorum sana
42 yaş soruya bak..
30 yaşındayım
Hem 42 de olabilirdim neden ki yani yaşlı mı
O yaşta herşeyin epey bi oturmasını ve level 2 soruların gelmemesini beklşyo insan. Ya da bende griplik var, bazı soruları hiç sormuyoru
Hadi ben de akıma uymaya çalışiim ya.
"Sevgilim, beraber yiyip içtikten sonra bulaşıkları bana bırakıyor, normal mi"?
Gururlu insan otobüsle gider gocunmaz o kız da sen erkek gibi olmuş ilişkide bide trip atması saçma
Evet gerçekten öyle roller değişti o kalkar gider ben arkasından koşarım ben alırım onu iş ten o trip atar ben atamam yani bence benı sevmediğinden ötürü gibi geliyor
Bence bir karar al çünkü ilerde adım atarsan daha pişman olursun kadın sahiplenmek ister şefkat ister seninkini sahipleniyorsun sen bir süre sonra bıktırır seni herkesin bir hayat şartı var otobüse binmek kötü bişey değil sevgilinin gözünde küçülcene ona bin yani onla konuş baktın değişmiyor öyle karar al
bi biz bulamadık bizi böyle seveni
Bende bulamadım merak etme
seninki bira asalak ama (asalak başka bir canlının yardımı ile yaşayan ona yapışan manasında)
Bilmiyorum evet bazen bende öyle düşünüyorum
iletişim iletişim iletişim çok önemli bir şey bence bu senin hoş karşılamadığın davranışları ona uygun bir dille söyle kabüllenmiyorsa da ne hali varsa görsün
tabiiki zorunda degilsin
Nasil erkeklerle birliktesiniz anlamiyorumki
bırak o geyi bence. adam gibi adam bul.
Değilsin nası buluyorsunuz böyle insanları ya
Yuh awk reesmen seni kullaniyor
Bunu açık açık konuşun küçük çocuk değilsiniz ya
Seni kullanıyor anlamıyor musun
https//youtu. be/6cXuaeZGzQo? si=0XHQj60ucy_Qr2cU
Birak tabiki berabersiniz
Özel şoförü musun sen?
Devran hakikaten tersine dönmüş ne şanslı insanlar var arkadaş yaa.
Kendinizi kullandirtmayin
Acik açık konuş bence yoksa hep öyle surup gider
İlk defa böyle bisey duydum siz şaka mısıniz?
İyi yere kapak atmış o nasıl iş ya
Bırakma geç yattım şarjım bitti de
Bu işte bir terslik var 🤦
Konum atsan beni de alsanız
Erkeğe de hiç yakışmıyor böyle şeyler ya
Ayrıl abla arkandayım
Şoför müsün sen bu kadar yüz vermeye gerek yok
Eşin sonuçta ne olacak bırak işte
Şoför yapmıs seni sndjdjjd
Nasıl olması gerekiyor ki
Kendine sağlam bir erkek bul buna yol ver
Haklısın ben değil ama o yol verecek gibi
Bu arada sen çok yaşlıymışsın abla ya adam akıllı birini bul evlen bu yaştan sonra ne işin var sevgiliyle falan
30 yaşındayı. Oda 40 yaş yanlış oldu
Abicim ayrıl kız arkadaşından 😉
Yohaminaaaa sayın seyirciler
İlişkiniz karı koca ilişkisine dönmüş ☺️
Nasıl yani
Yani işe bırakma alma gibi oda sana karısı gibi rahat davranıyor yani
Alıştırma alıştırırsan böyle olur
Ne demem gerekiyor ki bende kırmak istemiyorum
Alıştırırsan her gün böyle devam eder. Ama eğer ailenle yaşıyorsan annem - babam sabah sürekli evden erken çıkmama kızıyor vs diyerek başından atabilirsin
Haklısınız ama çok bencil bir insan
Yani mesela bu sabah böyle oldu diye kendimi suçlu hissediyorum arayamadım bidaha onu düşünün
Niye suçlu hissediyorsun? Afedersin ama kaldırsın g**nü toplu taşıma aracıyla gitsin. Annelerimiz arabayla doğurmadı ya sonuçta bizleri
Bide tepe de dağ da bayırda oturmuyoruz biraz yüsüse zaten önümüz cadde havalarda güzel yani 40 yaşında adam çocuklar yürüyor sonuçta
Aynen öyle. O yüzden hiiiç takma kafana akışına bırak
Haklısınız teşekkür ederim
saçmalık
Az yesin de özel şoför tutsun
Olabilir bişey yok ki bunda
Manipüle etmiş
Sende biraz s. laklik var mı
Bırakmayın.
Değilsin jfj
Degilsiniz
hava atıyordur arkadaşlarına.😂😂😂
Bence senin erkek arkadaşın seni kullanıyor
değilsin
Seni kullanıyor
Hayır değilsin
Sabah öpücüğü de veriyomusun jdjd
Değilsin zorunda falan o seni bıraksın
Yasın 42 mi
Erkekler, kadin olmus saka gibi
Seni kulaniyo diye yorumladım bacim
Seven ne yapmaz
hanginiz erkek
Bırakma mecburmusun
Allahım ne zaman ne zaman yarabbi 🤲🤲
Def olsun boş ver