Merhaba bende araba var ve onda yok ben çalışmıyorum oda 9 da iş te olması gerekiyor dolmuşa binmek istemiyor kendine yediremiyor sanırım hep de taksiyle gitmek yol masrafı komşuyuz yakın oturuyoruz her sabah kalkıp onu işe kadar bırakmamı istiyor bende araba var diye 1 buçuk yıllık sevgilyiz onda kaldığım da evet bırakıyorum beraber çıkıyoruz evden ama kendi evimde kaldığımda ekstra çıkmak zor oluyor bende bişey demiyorum ama sanki bu duruma bozuluyor gibi mesela bugün hava çok güzel sabah aradım onu uyandırmak için nasıl gideceksin falan dedim istersen arabamın anahtarını al dedim yok sen devam et dedi bidaha da aramadım yani bırakmayınca suçlu gibi hissediyorum kendimi değişik bir hal aldı anlıycagınız nasıl davranmam gerekiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılÖncelikle sen zaten üstüne düşeni yapıyorsun, sürekli bırakmak zorunda değilsin ki. Araba sende diye her sabah seni şoför gibi görmesi hoş değil. İyi niyetini suistimal ediyor gibi biraz. Hem seninde bir hayatın ve bir düzenin var. Arada bırakmak ayrı ama her gün bunu beklemesi bencilce.
Açık açık konuş bence ve düzgün bir şekilde anlat içinden geçenleri. Seni anlayacak biri zaten bu konuda trip atmaz. Kendini suçlu hissetmen normal değil çünkü ortada suç yok.🤷🏼♀️
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı. Yolunun üstüyse ve sevgiliyseniz bence bırakmak senin yapman gereken bir jest şu durumda çünkü araba sende var ama onda yok. Kızı, erkeği yok bu işlerin. Ama seni cidden zorlayan bir durumsa ekstra erken kalkmanı gerektiriyor ise ve sen uykunu alamıyorsan düzgünce sevgilinle konuşmak en mantıklısı. Zaten bu çocuğun amacı senin araban olmuş olsa sen arabanın anahtarını verdiğinde alırdı. Sen sevgilisi olduğun için senden beklemiş işte. Sor ''kendine neden rahatsız oluyorum ve bu düzelebilir bir şey mi?'' diye. Düzelebilirse otur çöz sorunu. Çözemiyorsan da ayrılık demiyorum çünkü ayrılık muhabbeti öyle pat diye kolayca açılmaması gereken bir durum söz konusu. O çocuğunda eninde sonunda arabası olur senin ona işin düşer anlarsın o zaman onu da. Bu kadar basit şeyleri sorun olarak görmeyin. Para bulunur.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılÖnceden 'seni ne zaman istersen bırakırım' diye bir söz vermediysen, bırakıp bırakmamak senin insiyatifine kalmış ve her gün uyandığın vakti ona göre ayarlamak ve onun şoförlüğünü yapmak zorunda olmadığın için, bırakmaman seni kötü bir insan yapmaz yani bunda kötü hissedeceğin bir durum yok.
Onun senin için yaptığı uzun zamandır süren ve bu kadar efor isteyen bir fedakarlık var mı peki? Veya gerekse yapmayı aslında istemediği şeyler yapar mı senin için? Sen erken kalkıp bu kadar km yapıyorsun ama o hiç benzin paranı karşılayıp sana kahvaltı çözdü mü ayrıca? Düşünceli biriyse iyi ama değilse kurtul gitsin.00 Yorumla
1 yılO seni şoförü olarak kullanmış bildiğin o yüzden böyle bozuluyor babasının parası mı lan bu. Erkekte de olsa kızda da olsa yine de böyle bir zorunluluk olmamalı sen niye adamı işi bırakıyorsun ki evden çıkarken şoför değilsin Bir şey değilsin hadi diyeceğim iş yerleriniz belki birbirinize yakındır ya da belki aynı yerde çalışıyorsunuzdur ama yok o da yok.
01 Yorumla
Soran1 yılBide sabah trafiğini de çekmek zorunda değilim ya kadir kıymet bilse tamam ama daha pazar günü ayrılalım bitti dedi küçücük tartışma da ben yalvardımda barıştık
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Sevdaselii, duruma baya empatiyle yaklaştım çünkü belli ki sevgilinin beklentileri üstüne fazladan bir yük bindiriyor sana. Her seferinde bırakmak zorunda hissetmen seni de yıpratır, ilişkide bu tarz “benim hakkım” gibi bir beklenti oluşunca işler karışıyor. Senin kendi özel alanına ve rahatına da saygı göstermesi lazım, taksi veya toplu taşıma bazen mecburi olmalı. Burada açık ve net bir şekilde hislerini söylemek en sağlıklısı olur. Uyandırırken, “Bugün çok yorgunum, her sabah böyle olmam zor, sırayla da halledebiliriz” tarzı tatlı bir dil kullanabilirsin. İki taraf da birbirine destek olur ama bu bir zorunluluk değil, unutma! Bi de ilişkiniz 1,5 yıl olmuş, artık açık konuşmaktan çekinme bence. 🌸🚗💬 Biraz kendi konforunu da düşün, kimseyi memnun etmek zorunda değilsin!
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
62
Cevap
69Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
1 yılBulmuş seni tavuk gibi yoluyor sorsak seviyorum dersin gadası
08 Yorumla
Soran1 yılYoluyor mu yani bu durumdan bu mu çıkıyor
- 1 yıl
Elbette senin bir kere gözün kör olmuş ne desek boş fayda etmez böyle devam et sen
Soran1 yılBunun farkındayım evet ama yapmasam suçluluk duygusu hissediyorum çok değişik bişey nasıl davranmam gerekiyor ki
- 1 yıl
Farkında olsan senden böyle bir şey talep edemez seni kullanıyor sende izin veriyorsun hayat senin kullanılmak hoşuna gidiyorsa devam edersin
Soran1 yılBana diyor ki sen çalışmıyorsun zaten yakın oturuyoruz bıraksan ne olucak bide dolmuş durağına kadar bırakınca kızıyor tekip atıyor neden işe bırakmıyorum diye
- 1 yıl
Sen bu kafayla devam et hayırlı işler
Soran1 yılNe demem gerekiyor ki
- 1 yıl
Ayrılmalısin
- Aşk İlişkileri konusunda 465 cevap paylaştı.
1 yılYani devran tersine döndü dedikleri tam bu olsa gerek. Aklınızı bulandırmak istemem lakin erkeğin yanınızda bi ağırlığı olmazsa yarın bir gün siz nasıl o adama sırtınızı yaslama başınızı zor zamanlarda omzuna koyma hissi duyacaksınız. Hiç hoşlaşmadığım insan tipi. Herkesin kendine has sorumlulukları vardır ve seviyor diye kadına her şeyi yaptırmak abes. Bu seni kullanmaktan başka bişey değil. Erkek adam gider işini gücünü halleder iş dolayısıyla kafa dağıtmak ister o zamanlarda yorgun olduğu için gidip geleceğiniz yere senin aracınla götürmen makul. Şunu derse benim için çalışmak ağır geliyor sen çalış bize bak falan bu onun zeminini oluşturmak gibi bişey sabrın en güzeli seninle olsun.
60 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Sen suçlu değilsin. O sana trip attığı için sen suçlu hissediyorsun sadece. Narsist baskılayıcı tipi var sevgilinin. Bir şey olmayınca burun kıvıran tarzdan. Bırak baksın başının çaresine. Kocan olsa eyvallah ama bu sevgiliyken kerizlik. Kadın içinde, erkek için de. Herkes kendi işini kendi görmeli.
18 Yorumla
Soran1 yılEvet haklısınız o kadar nokta atışı yaptınız ki öyle cidden bişey istediği gibi olmayınca ya da bir cümle bir laf işine gelmeyince hemen tartışmaya getiriyor işi düzgün konuşamıyoruz iletişim kuramıyoruz
Soran1 yılEvet haklı olsam da özür dileyen arayan yanaşan hep benim pazer günü mesela tek bir cümlem ile sinirlenip tartışma yarattı masadan kalktı gitti bitti diyerek bende dayanamadım Kalktım arkasından koştum da öyle durdu anca sonra işte bişey olmamış gibi devam ediyoruz ama zoruma gidiyor ve ona karşı güvenim bitti
Soran1 yılAma seviyorum ve boşluğa düşmekten korkuyorum sonra ne yapacağım
Soran1 yılZaten öyle olucak pazar günü kalktı masadan bitti dedi arkasından ben koşup yalvardım da anca öyle geldi sonra da bana dırdır etmeyeceksin diyor ağlıyorum çocuk gibi ağlama dedi yani peşinden gitmeseydim zaten bitecekti
- 1 yıl
İşte sen ona köle oldukça o kral olmaya devam eder. Seni ezip ezip durur. Nasılsa cebimde gözüyle bakıyor sana. Örneğin bir plan yapar aklından ve der ki "şimdi ben şunu yapayım. Yok yok sevdaseline yaptırayım. Yapmak zorunda zaten. Ayrılırım diye tehdit ederim. Daha iyi yapar hatta" diye
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bune abi ya ayrıl gitsin bir de seni bu yönden kullanmak istiyor birde adam yol parası vermemek için senin arabanın mazotunu sana kakalayacak sen demedin mi bu suyla çalışmıyor diye ammada bedavacıymış boş ver ayrıl gitsin bundan adam olmaz söyleyeyim sana
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 967 cevap paylaştı.
1 yılDaha ne kadar bu erkekler düşecek merak ediyorum doğrusu. Arabası olmayan erkek iticiliğine bir üst level eklemiş. Servis şoförüsün sen onun sevgilisi değil. Senin araban varsa onun da olsun bir zahmet. Roller karmaşası resmen ahaha ayrılmalısın.
04 Yorumla
Soran1 yılKatılıyorum ama şu an almaya durumu yok
- 1 yıl
Almaya durumu yoksa senin de bırakma zorunluluğun yok. Evlenip boşanmış bir de üstüne yani bu adamın tekrar evlenme olasılığı senden çok daha düşük. Ben senin sevdiğini anlıyorum. Cinsel birliktelik yaşadığın için de extra bağımlı hissediyorsun ama sevginin gururu da olur. Peşinden koştuğun için de seni toksik halleriyle kendine bağlamaya çalışıyor. Evlilik gibi bir niyeti olan sadece sensin üzgünüm. Ayrılmayacaksın belli ama onun isteklerini yapmadığında zaten o çekip gidecek.
Soran1 yılEvet haklısınız aynen de öyle ya en sonunda evlenelim çocuk istiyorum diyecek oda hazır değilim diyecek bitecek ya da o kalktığında arkasından gitmeyeceğim öyle bitecek her türlü kaçınılmaz son
Soran1 yılEvlenme olasılığı benden neden daha düşük
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSevgili kardeşim, sevgilinizi her gün İşe götürmek gibi bir sorumluluğunuz yok. Para kazanmak isteyen fizana da kendi kendine gider. Onda kaldığınız zaman kendi isteğinizle işi bırakmak istiyorsanız bırakabilirsiniz. Bu yüzden kimse sizi özellikle suçlayamaz. Tabii iş yeri çok uzaktaysa O da ayrı bir sorun. Ama bu uzun mesafe Sizi ilgilendirmez bugün metro var Marmaray var metrobüs var otobüs var. Sevgiler :)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNeden elin oğlunu işe bırakıyorsun kendi ehliyeti arabası yok mu yoksa da kendi başının çaresine bakamaz mı sonuçta koskoca bir adam ya hani size ne oluyor kendinizi gelin anlamıyorum sizi artık kendinizi bir erkeğe beğendireceğim diye ne haller sokuyorsunuz kendinizi sevin kendi değerinizi bilin yoksa çok sürünürsünüz bu hayatta kızlar (erkekler için hiç değmez inanın bana)
31 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHallere*
1 yılOlur mu be öyle😅 erkekliğe yakışmaz bi kere
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAynı bu şekilde devam et 👍
Sen onun şoförü değilsin 👍
Beni işe bırak dediğinde anahtarı al git de bırakmak istemiyorsan işim var de, hastayım de, başım ağrıyor de sonuçta seninde bir hayatın var.
Eğer ayrılırsada benimle sevgili ol.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılDolmuşu yediremiyor mu😂 dolmuşa binince noluyo oturan yerlerimi gocunuyo😂 yediremiyorsa s gitsin araba alsın. Haspaya bak ya
50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSevgilin altı üstü nasıl iplerinizi başka adama bu kdar kaptiriyorsunuz. Tabi sana mustehak olmuş. Kadınsin sen özgürsün ve. Şu anda seni istediği kıvama getirmiş seninle evlense evlenmesse ne. Köle olmuşsun zaten. Kadın evliyken bile eşine sınırini çizmeli yoksa sana her niyetiyle yaklaşır erkeğin duygu olayı yoktur. Bunu yaşın gectikce anlayacaksın ama ablan olarak soyleyim. Kendine bak ona değil
00 Yorumla
1 yılNe davranması ya. Kaldırsın kıçını yarım saat erkenden, gitsin otobüsle. Yediremiyormuş beyefendi. Olduğundan fazla göstermek de neyin nesi. Cakası mı bozuluyor, nasıl kızdım. Bu adamdan hala erkek arkadaşım diye bahsetmen de cabası..!
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. seviyorum deyip kullanıyor olabilir sizi (duygu sömürüsü)
erkek adam sevdiğinin malıma tamah etmez kendi ayakları üzerinde durmak ister diye düşünüyorum
06 Yorumla
Soran1 yılHaklısınız zaten bende sevdiğinde şüpheliyim çünkü daha nişan falan bile yapmadık benım böyle beklentim olduğunu bilmesine rağmen mesela hafta sonu tartıştık bayramda akrabalarımla tanışacak bende dedim Babannem yüzük konusunu açar şimdi oda dedi hazır olmadığını söylerim bende anladım dedim oda niye böyle diyorsun falan diye bağırdı kalacağım tanışmayacagım bitti falan dedi bende kalkma dedim kalktı bende arkasından koştum zorla arabaya oturttum öyle yani zaten enin sonunda ben pes edince bırakacak beni
Soran1 yılEvet yoksa çoktan evlenirdik yani bi engel göremiyorum zaten son zamanlarda bitti ayrıldık demeleri her tartışmada sıklaştı sanki zemin hazırlıyor gibi
Soran1 yılArtık her tartıştığımızda kalkıp gidiyor yanımdan ve ben her seferinde peşinden koşuyorum ama kendime söz verdi. Bidaha aynı şeyi yaptığında peşinden koşmayacağım gitmeyeceğim arkasından bakalım ne oluyor o zaman
- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
1 yılSenin gibi kız arkadaşım komşum olmasını isterdim. Fakat ben utanırım söyleyemem her zaman beni işe birak demeye zoraki bir durum olmadığı sürece tabi
10 Yorumla
1 yılKendine yediremiyor diye bir şey mi var çalışıp kazanacak alacak arabasını. Şimdiden hayatını sen kolaylaştırırsan çabalamaz ki
12 Yorumla
Soran1 yılEvini eski eşine kaptırmış iflas etmiş
- 1 yıl
Şimdi de sana mı çökmeye çalışıyor
1 yılBildiğin özel şoför istiyor maaşa bağlasın bari işe sen kaldır işe sen götür işide sen yap o zahmet etmesin😏
15 Yorumla
Soran1 yılBende araba var onda yok diye zoraki gibi hissediyorum yürüyüp dolmuşa binebilir yürümek istemiyor dolmuş binmek istemiyor sonra bana işe de bırakmadı. Beni diyor
- 1 yıl
Onun düşünmesi lazım bunu kusura bakma yüzsüzlük bu hiç hoş değil 🤷
Soran1 yılOnun ne demesi gerekiyor
- 1 yıl
Onun kendi işini kendi halletmesi gerekiyor tamam bazen götürürsün ama bu rutine binince insan bi geri çekmeli kendini düşüncesiz insandan ne beklenir ki
Soran1 yılHaklısınız zaten haftasonu tek bir cümlemle kalktı gitti masadan gitme dedim gitti ben zorla bindirdim arabaya enınde sonunda terk edecek beni zaten
Aşk İlişkileri konusunda 785 cevap paylaştı. Saaglam kaz bulmus hem mikip hem de sagiyor.
15 Yorumla
Soran1 yılBu kazlık bir durum mu
Soran1 yılNe demek ne yapmam gerekiyor ki normal de
Soran1 yılNasıl çok uzun
Benimde sevgilim beni her gün sabah evinden alıp is yerime bırakır ordan da o kendi is yerine geçer ki evlerimiz cok uzak is yerlerimiz evlerimize uzak ve birbirinden çok uzak yani sabah 8deki mesaiye 6da kalkıp cikiyoruz bir gün şikayet etmedi erkek yapınca sikinti olmuyor da kadin yapınca neden sorun olsun ki bu kullanmakta değil bence. Benim arabam olsa bende aynısını ona yaparim gocunmam
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. arada bir bırakmak sorun değil ama her gün sabah akşam o ne öyle şoför gibi. hem birde trip atıyor. herkes otobüse metroya biniyor neden zorlanıyormuş ki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Bunlar nasıl erkek ben anlamıyorum ki…. Seni sadece kullanıyor hem de her anlamda , ben böyle düşünüyorum
10 Yorumla
1 yılGörevin gibi olmuş ama hiç öyle düşünme sakın Ke dine araba alsın az yesinde
13 Yorumla
Soran1 yılEvet yani manipüle etti sanırı. Beni işe bırakır mısın diyor bende hayır diyemiyorum
- 1 yıl
Sabah uyanamadım yetişemem de direk
Soran1 yılE onu uyandırıyorum arıyorum sabah 8 de çünkü geç vakte kadar uyuyamıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Senin suçun onu bu duruma alıştırman. Başta alistirmayacaktin. Şimdi de tepkini köy, kalksın gitsin işine, bunca insan nasıl gidiyorsa oda gidecek, kesin yakıt parası da vermiyordur. Kullandirtma kendini.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı. Bence yanlış yapıyorsun. Nasıl bir erkekmiş bu. Nüfusuna da al bence
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBeyefendinin ne özelliği var da dolmuşa binmiyormuş istemiyorsa yürüyerek gitsin sende şoför musun a. mk niye bırakıyorsun her gün alıştırıyorsun haklıymış gibi de trip atıyor
10 YorumlaŞoförü olmusun desene 🤔 seni kullanıyor olabilir mi bu
11 Yorumla- 1 yıl
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılAnne oğul ilişkisi olmuş hayırlı olsun cici bebede al tam olsun 🤣
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılArabanı da vereceksin nerdeyse. Abartmasan mı her sabah onun için neden uykundan oluyorsun? Çok saçma.
20 YorumlaDeğilsin bildiğin seni kullanıyor üzerinden geçiniyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. yani kim müsaitse o bırakabilir ynai. bilemedim sizin hayatınız gerci
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
1 yılAslinda guzel bir iliskiniz var sanki ama bu olay seni yormuş
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılöyle de olmaz ki ama resmen seni özel şoför yapmış kendine
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 505 cevap paylaştı. Bunu yazan 42 yaşında bir kadın olamaz yav. Bir Ergen'in olayı anlatması gibi bir şey bu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı. Pardon sen şöför müsün. Bu kullanmaya giriyor kusura bakma.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılAbla nikah kıyın ver arabayı hiç düşünme artık 😅🤣
00 Yorumla A aa bi de erkek olacak utanmiyor mu beni birak demeye. bence acikca erkekligine yedirip nasil bunu isteyebiliyorsun diye sor. benim eski sevgilim de bazen prenseslik yapacak olurdu erkek ol derdim bir daha yapamazdi
02 Yorumla
Soran1 yılHaklısınız
Soran1 yılBide durağa bırakıyorum daha yakın diye işe bırakmadım diye trip atıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılSenin gibi yardımsever iyi niyetli bir eşşe pardon kız arkadaşş her erkeğin hayalii 🤣🤣🤣🤣
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 596 cevap paylaştı. Sugar mommy bulmuş kendine, yarın bir gün sen çalış ben evde dururum da der.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Sürekli de olurnu canım arada olur da. Binsin gitsin dolmuşa y
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılİki taraf içinde çok saçma. Yani o seni bıraksa bile saçma ne mecburiyetin var
13 Yorumla
Soran1 yılSonra da her yere gidiyorsun bi beni bırakmaya mı üşeniyorsun anlıyorum falan diyor bana
Cevap sahibi1 yılÖzür dilerim premses de xndhshs
Soran1 yılHaklısın ya ben kendimi kandırıyorum işte
Gizli Üye(25-29)1 yılEnayi misin ya bırakma ya birak ayrılsın tavır yapsın sen kurtulmuş olursun yiyici erkekten neyden utanıyor dolmuştan araba alsın o zöan
10 YorumlaHayır böyle bir zorunluluğun yok. Minibüsle gitmeyi kendine yedirmemek nedir? Acaba işe gittiği yerlerdekilere hava atma durumu falan olabilir mi?
25 Yorumla
Soran1 yılOda olabilir oradaki çalışan kızların arabası yok ben aldığım da hava atıyordur orada ne konuştuğunu bilemem çünkü ama zaten kendime söz verdim bidaha tartışma da giderse arkasından koşup gitme demeyeceğim çok yoruldum çünkü
- 1 yıl
Kesinlikle gitme bak biraz kendini geri çek kendi bu sefer üstüne gelmeye başlayacak. Ben öyle yaptım aynı şekilde hep ben emek verdim kendisi bana gereksiz tripler durduk yere beni görmezden geliyordu. Bana böyle günlerce yazmıyordu. Kendime söz verdim bende yazmadım. Öyle sessiz sedasız bitti. Seneler sonra bana ulaşamaya çalıştı arkadaşlarımdan her yerden son kez telefonda konuştum onunla ve bitirdim o günden beri bana ulaşmaya çalışmıyor
Soran1 yılAynı dediklerini bende yaşıyorum ama bir fark var biz her gün görüşüyoruz bana vakit ayırma konusunda sıkıntı yok sadece tartıştığımız da bitti deyip trip atıyor kovalayan ben oluyorum ben kovaladıktan sonraki ilişkide beni tatmin etmiyor açıkçası sonrasında seviyorum ediyorum diyor ama inanmıyorum
Soran1 yılEvet haklısın öyle yapmaya çalışacağım en azından kendime hakim ve engel olmam gerekiyor
ya ben cok geri kafalı bi gen z yim sanırım ama bence bu tarz seyleri erkeğin yapması daha şık. tabi bence. bir iki kere ben bırakırım da ne bileyim benim kafamdaki hard kıro erkek tipine bunu yakıştıramam mesela
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. Ya ayrıl ya da arabayı onun üstüne ver o kullansın 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSenin arabanı neden alıp gitmiyor da özellikle sana sürdürüyor
010 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum bana da o saçma geldi
Cevap sahibi1 yılÇok seven kişi hayatım arabanı alıyorum sen sıcak yatağından ayrılma der gider. Bunda bi tuhaflık var
Soran1 yılBeraber uyanıyoruz sabah ona kahve yapıyorum içiyoruz öyle çıkıyoruz ya da kendi evimde olursan çıkıyorum arabaya geçiyorum oda geliyor durağa bırakıyorum
Cevap sahibi1 yılŞoförü olarak tutmuş seni başka açıklaması yok. Evlendikten sonra da köle gibi davranır
Soran1 yılNasıl bu hale geldim bilmiyorum ya motor var bazen bunda okunca gidiyor ediyor ama olmayınca böyle oluyor işte hayırda diyemiyorum
Cevap sahibi1 yılBu şekilde kullanıyor seni. Üstüne bir de cinsel ilişkiye giriyorsanız oradan da faydalanıyor. Maddi manevi kullanacağı birini bulmuş kendince
Soran1 yılHaklısınız ama çoksa meraklı değil pazar günü küçücük konuyu tartışmaya çevirip bitti ayrıldık deyip masadan kalktı bende arkasından koştum yalvardımda geldi yoksa koşmasaydım şu an ayrılmıştık belki de
Cevap sahibi1 yılBöylesi geçmişte cinsel ilişki yaşamazsak ayrılırım diye de koşul koşup tehdit etmiş bile olabilir
Soran1 yılİlkimi ona verdim tabi yani neyse ya gerçekten çok mutsuzum o pzar günü yaptığı tavırdan sonra güvenim bitti ben nişanlanırız diye bekliyordum ama o bunuda yapmayacak benklentimi karşılamayıp bırakacak gibi duruyor
Cevap sahibi1 yılGeçmiş olsun diyebiliyorum. Kim olursa olsun ne kadar süre geçerse geçsin bekaret teslim edilmemeli diye düşünüyorum. Çünkü düğün, bir teminat bence. Bunu bekleyen kişiler hak eder diye düşünüyorum. Öncesinde sununca böyle her şeyi elde ettim diye karşı taraf değişiyor. Bana göre erkeğin de bekareti önemli. Canını sıkmayacaksın. Bunun amacı direkt seni sömürmek. Azıcık sevse boşu boşuna seni kaldırmaz çıkarmaz o yataktan. Seven insan utanır istemez bile, kıyamaz
1 yılBir kadin olarak neden kendine saygin yok adam seni kullaniyor
Ve sende buna göz yumuyorsun
Erkekler sevdigi deger verdigi kadina karsi gururlu olur kendisi prenses sana kadin gibi davranmiyor 😆😆00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılTam tersi onun seni götürmesi gerekmiyor mu lan hsjsjd
05 Yorumla
Soran1 yılAma bende araba var onda yok ne ile götürecek beni
Cevap sahibi1 yılKiralar ya da satın alır.
Cevap sahibi1 yılBöyle
Cevap sahibi1 yılOkudugum kadarıyla canım bir kıza benzemiyorsun kendini kullandırma, sen onu kullan
Cevap sahibi1 yılAva giderken avlanma 😎😎😎hahaahah
Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı. Ya yakıtını doldursun sana yük olmasın, illa arabayla gidecekse anahtarı alsın senden, neden illa ki sen bırakacaksın?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. Değilsin ama seni alıştırmış ve kullanıyor gibi görünüyor
12 Yorumla
Soran1 yılEvet yapmayınca bende tuhaf oluyorum suçlu gibi hissediyorum öyle olunca hiç yaşamadığım alışmadığım bir durum aslında bilmiyorumhaftasonu zaten bitti falan dedi küçücük bir tartışmada ben tyttum o sebebden sevgisine pek güvenemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılDeğilsin tabi ne saçma
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvet tam tersi olsa erkek arkadaşım beni işe bırakmak zorunda derdin belki de
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBence yüz verme oladar anlaşılan onun utanma duygusu yok
00 YorumlaPrenses hanginiz? O seni bırakmalı gerektiğinde sen onu değil. Dolmuşa binmeyi değil bi kıza kendini arabayla bıraktırmaya utansın öyle düşünüyorsa. Böyle bi erkem eve ekmek getirir mi sence?
00 Yorumla
1 yılSenin öyle bir zorunluluğun yok ki, hadi 1 2 kere olur da her gün de olmaz yani. Pek gelecek göremiyorum sizde :)
04 Yorumla
Soran1 yılMesela ne gibi gelecek göremiyorsunuz
- 1 yıl
Yani açıklamanızdan şunu anladım, kendinizi zoraki de olsa onu işe bırakma düşüncesi oluşuyor gibi, o da bunu kullanıyor gibi sanki. Bir yere kadar sürer bu durum sıkılırsınız
Soran1 yılEvet gerçekten öyle yani şöyle bir durum yüzük takacağız diye konuştuk ama tık yok daha eğer olmazsa zaten olmayacak bu iş
- 1 yıl
Burdan yazmasam olur mu
Paran için şenimle beraber olabilir dikkatli ol işlerine gelmeyen bir şey yapınca kötü davranırlar iyi bilirim tecrübe
10 YorumlaSeni kullanmayı seviyor şöyle boş insanları bulup seviyorsunuz kendinize yazık ediyorsunuz
20 Yorumla
1 yılZorunda değilsin hatta bu durumu. Suistima etmeyi birkamsi ya da benzin parasni bir kismini ödemesi lazim
00 Yorumla
1 yılnasıl olsa evlı degılsınız onun arabası yok mu canımm araba alsın ve ona bu durumdan bahset kendını yorma
00 Yorumla
1 yılKullanıyor seni farkında mısın bırakma boş ver ne yapıyorsa yapsın kocan degil bı şeyin değil sözde erkek arkadaş
00 Yorumla
1 yılo ne öyle
beslenme çantasını da hazırlıyor musun annesii
019 Yorumla
Soran1 yılAraba var diye kendimi zoraki gibi hissediyorum
- 1 yıl
seni kullanıyor gibi hissediyorum
Soran1 yılBende öyle hissediyorum çoğu zaman sanki hiç bir çıkarı olmasa benden ayrılacağız gibi geliyor
Soran1 yılNormali ne olması gerekiyor ki
- 1 yıl
o seni servis olarak görüyor 1.5 sene çok çok katlanmışsın
Soran1 yılEvet bide bana trip atıyor dolmuş durağına bırakıyorum neden işe bırakmıyorsun diye yani ilk defa yaşadığım bir durum ilişkide bakıyorum liseli çocuklar yürüyor 40 yaşında adam bu sonuçta
- 1 yıl
kaç ondan uzaklaş hemen :D trip ne ya iyice sen çocuk bakıcısı olmuşsun
Soran1 yılEvet sanırım sevdiğim için bide ben maalesef çok vericiyim sevince maddi değil ama manevi olarak öyleyim mesela pazar günü tek bir cümle ettim diye yanımdan kalktım gittiğiyle dedim dinlemedi bağırıyor falan ben zor tuttum bindirdim arabaya zaten enınde sonunda bırakacak beni sanırım
- 1 yıl
sen onu bırak
Soran1 yılSeviyorum ama
Soran1 yılAğladım yalvardım resmen bana çocuk gibi ağlama dedi
- 1 yıl
ben onun sevdiğini düşünmüyorum , seni kullanıyor diyorum seviyorum diyorsun ne diyeyim ki
bildiğin çocuk bakıcılığı yapıyorsun
Soran1 yıl1 buçuk yıldır neden benimle o zaman
- 1 yıl
yav diyorum ya seni kullanıyor
neyse ben yazmayacağım bir şey ya
Soran1 yılEvleneceğiz dedi bu yaz yüzük konusunda açılmıyor onu da yapmayacak zaten çok haklısınız bende suç
- 1 yıl
tabi ki sende suç, daha fazla devam etme zaten 1.5 yılın çöpe gitmiş
Soran1 yılSeverken nasıl bırakır insan zor olmaz mı
- 1 yıl
başka bir aşka yelken açacaksın
Soran1 yılAnladım
öyle zorunluluk yok pinti ondan öyle istiyor
00 Yorumla- Devamını Gör (71)
Devamını Gör(116)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkek arkadaşım her sabah işe bırakmamı istiyor. Ben her gün onu işe bırakmak zorunda mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer