Çok üzülüyorum ama sorun ben miyim yoksa sevdiğim için mi hâlâ pişmanım?

11 aylık güzel bi ilişkim vardı erkek arkadaşım benimle konuşur beni dinler yorum yapardı mutluyduk ama o bi gün değişti benimle önce konuşmayı bıraktı yanına geldiğimde bana duygusal bi yaklaşımı yoktu sadece sarılır öper konuşunca sus aşkım falan derdi bende ona onunla konuşmayı özlediğimi söylerdim daha sonra iyice umursamamaya başladı üzülür ağlardım sen kendini üzmek için yer arıyosun derdi benim ondan tek isteğim biraz konuşması tekrardan seviyo gibi yapmasiydi küstük pişman oldu özür diledi barıştık tesadüfen telefonunun galerisinde yakın arkadaşının sevgilisinin fotoğrafını gördüm doğal olarak ne bu diye sordum o da soy adı tanıdıktı tanıdığıma sordum dedi bende ne gerek vardı dedim birden bana kızmaya başladı yine kavga ettik ama barıştık iki gün sonra kız birden bunu iş yerindeyken aramış bende sordum numaranı nerden buldu diye bana iki ay önce arkadaşımın şarjı bitmişti benden aramıştı onu dedi benim bundan bile haberim yoktu kızla güya kızın sevgilisi hakkında konuşmuşlar kızdım kıza da hakaret ettim birden namus bekçisi oldu bana kızdı dışardaki insanlar benden daha mı değerli dedim evet senden daha değerli dedi ağladım yine umursamadı ne kadar üzüldüğümü anlattım dalga geçti bende bitirdim ama ben mi hatalıyım çok mu abarttım
Çok üzülüyorum ama sorun ben miyim yoksa sevdiğim için mi hâlâ pişmanım?
Cevapla