Evlenicek kadar sevdiğiniz kocayı nerden buluyorsunuz kızlar, ben çok seçiciyim diye mi evlenemiyorum?

Gördüğüm kadarıyla bazı kızlar evleneyim de kim beni alırsa fark etmez diye düşünerek evleniyor, herkes için konuşmuyorum ama çevremde buna şahit oldum. 31 yaşındayım ve hiç evlenmedim. Açıkçası karşıma çıkan erkekleri ya dış görünüş olarak beğenmedim duygu hissedemedim ya da hadi dış görünüşe bakmıyım bari maddi durumu olsun dedim o da yoktu. Aşk yoksa para olsun, birinden biri olsun dedim ama hiçbiri olmadı. Aşık olsam paraya bakmayacağım ama aşk da yok. Bilmiyorum ben mi çok seçiciyim, karşıma çıkan birinin dış görünüşüne vs. bakmamam mı gerekiyor evlenmek için. Ama ya sonradan sevemezsem mutlu olamazsam diye düşünüyorum. Sizler nasıl sevip sevildiğiniz adamı bulup evleniyorsunuz veya sonradan mı seviyorsunuz? Nasıl oluyor bu?

Evlenicek kadar sevdiğiniz kocayı nerden buluyorsunuz kızlar, ben çok seçiciyim diye mi evlenemiyorum?
Cevapla