Erkek arkadaşım sevgilimi kabul etmedi ve küstüğümüz için onu çok özlüyorum?

arkadaşımla önceden aynı ortamda tanıştık ve benden hoşlanmıştı. 4 farklı ortak arkadaşımızla bana teklif yolluyordu ben reddediyordum. bir şey hissedemedim bu yüzden bir şekilde arkadaş olduk. bana yıllar boyunca her özelini anlatırdı yeri geldi hesabını verdi her kızla mesajlarını gördüm yeri geldi cinsel hayatını anlattı morluklarını ben kapattım yeri geldi ben arkadaşımı ayarladım. hiç aramızda bir şey olacağını düşünmüyordum. onun bir arkadaşıyla tanıştım ve konuşmamı istemedi arkadaşını bana karşı kötüledi ama ben çocuktan çok hoşlandım. konuşmaya devam ettim ve arkadaşım ona da bana da mesafe koydu arkamızdan da bana yanlış yaptılar diyor. bu kısmı bizi pek ilgilendirmiyor çünkü hayatımıza bir yere kadar dahil olabilir. karar verme hakkı ona düşmüyor.

yalnız ben o arkadaşımı o kadar yakın görüyordum ki şimdi 2 buçuk aydır hayatımda olmayışı bana eksik hissettiriyor. ailem de onu çok severdi benimle bir sürü hayaller de kurardı. şimdi bakıyorum da gözüme sokmak için hepsini bana anlatıyormuş gibi geliyor! ne düşünmem gerekiyor bilmiyorum onunla aramızdaki bağı yakınlığı özlüyorum.

Erkek arkadaşım sevgilimi kabul etmedi ve küstüğümüz için onu çok özlüyorum?
Cevapla