Sevgilisiyle arası kötü olan bir erkekle flörtleşiyoruz kızla aylardır görüşmüyoruz konuşmuyoruz bitti bitecek dedi?

Baya iyi anlaşıyoruz benimle ilgileniyor kıskanıyor deger verdiğini belli ediyor yani özelini anlatıyor ama aralarının bozuk oldugu sevgilisi var sonuçta ileri gidemiyorum sizce neden ayrilmiyorlar madem bitti bitecek anlastigimiz bi nokta yok dedi o zaman neden ayrilmiyorlar bana gosterdiğin ilgi gercek yalandan mı dedim hayir demiyor seni oyalamiyorum dedi normalde sevgilim varken kimseyle konuşmazdım muhabbetin sardı konuşmayı kesmek istemedim dedi ama bu durum seni rahatsız ediyorsa konuşmayi kesebiliriz dedi arkadaşça da takilmiyor yani bildiğin flortlesiyoruz insan arkadasina yerim isiririm der mi biz arkadasiz dedigimde bile tepki gosteriyordu bizden olmaz mı ne dersiniz zaten kizla aralari kotu diye konusuyorum

Sevgilisiyle arası kötü olan bir erkekle flörtleşiyoruz kızla aylardır görüşmüyoruz konuşmuyoruz bitti bitecek dedi?
Cevapla