Hoşlandığım kişiyle küsüs ve neredeyse 1 ay olacak konuşmuyoruz bitti mi yani şimdi? :(( ?

sevgili değil ama aylardır flört ediyorduk. zaten bazen arada didişiyorduk sevgili gibi. 5 gün bile konuşmayınca "ne zamandır konuşamadık" diyordu. ama şimdi nerdeyse 1 ay olacak, beni çok aşırı kırdı kavga ettik onun yüzünden üzgün olduğumu ağladığımı biliyor. önceki msjına soğuk bir cevap verdim. sonra bahaneyle attığı msjada cevap vermedim. ama msjlar gönül alma ya da hal hatır msjı değildi. biri; sınavın nasıl geçti, diğeride hayırlı olsun msjıydı. kalbim çok kırık ama o yüzden cevap vermedim. fakat o tekrar mesaj atmadı. sizce bir daha atmaz mı? belkide benden bekliyor bilmiyorum :((( ama bunu yapmak zorundaydım çünkü benim duygularımla oynadı resmen :(
Güncellemeler
+1 yıl
? hiç mi olumlu birşey yok :(
Güncellemeler
+1 yıl
Lutfen bakar misiniz?
Hoşlandığım kişiyle küsüs ve neredeyse 1 ay olacak konuşmuyoruz bitti mi yani şimdi? :(( ?
Cevapla