Yeni manit le ilk kez görüntülü konuştum biraz gereksiz espri yapan kaba biri bana öcü gibisin dedi niyeti ne?

2 kere buluştuk sadece aylaynir ve rimel sürüp gittim yani onun dışında yüzüme fondöten ruj allık vs vs hiç bişi sürmedim kendisi normalde de sürekli espri yapan kaba biri genelde düşünmeden konuşur ben niye öyle dedin diyince saçmalama bunu da ciddiye alma şakasına dedim dedi herşeye gülen biri üzülmedim o dedi diye çirkin ya da öcü olmadım önce kendi tipine baksın ama cidden böyle mi düşünüyor acaba siz erkekler böyle şeyleri neden yaparsınız

Yeni manit le ilk kez görüntülü konuştum biraz gereksiz espri yapan kaba biri bana öcü gibisin dedi niyeti ne?
Cevapla