Nedensiz yere hiçbir açıklama yapmadan beni engellemişti.
Aşk ilişkileri
Aşk ilişkileri
Cevap
6Cevap
Seni artık engel listesinde bile görmek istememiştir. Ben bu sitede nedensiz yere engellemeleri savlarına inanmıyorum vardır bir nedeni.
Bu siteden mi dedim akıllım
Bu sitede dedin ne dediğini bilmiyorsun herhalde git oku yazdığını
Senin beynin vallahi kıt bak samimi konuşuyorum. Bu sitede derken "ay beni engelledi vay beni durduk yere engelledi" diye zırlayan tiplerin bu sitede bu tarz konu açmasını kastettim harbi ağır m/alsın. Anlama kapasiten bu kadar zaten. Gelelim sana senin nedensiz dediğin şeyin altında kesin bir b*kluk var zaten. Kimse zaten durduk yere uğraşamaz kimseyle. Hadi yaylan şimdi git de türkçe ve zihin geliştirme şeyleri öğren öyle gel karşıma
Anladım. Gidip sorim mı niye engellediğini
Ya bak susim dedim de en fazla bir saat oldu dayanamadım ya sen bana bu lafları ediyon da sen ne kadar akıllısın ya ben sana akıllım diyorum iltifat ediyorum m/al gibi gelip küfür ediyorsun bunu bile anlayamayacak beyine sahipsen kb da ya da bakarsan bak umrumda değil asıl ağır m/al sensin ve ayrıca seninle tartışmaya girmicem hadi kızım hadi terk et sorumu
Evet çünkü hala içimde bir umut vardı inşallah sana da bunları söylerler aynı bu şekilde de aklın biraz yerine gelir
Benim de istediğim soruları sorabilme hakkım var tamam mı sen kimsin ki bana karışıyorsun
Evet çünkü hala içimde bir umut vardı inşallah sana da bunları söylerler aynı bu şekilde de aklın biraz yerine gelir
komik geldi çünkü ben senin gibi elalemin artığına umut bağlayıp sonra da "niye yazmıyor vicdanı mı sızladı?" diye ağlayacak kadar düşmenim bu bir.
İkincisi madem ki sana göre karaktersizse neden medet umuyorsun adamdan demek istediğim buydu. Bir de söke söke yazacakmış. Artık adamın sabrını nasıl taşırdıysan adam artık engel listesinde bile seni fazlalık olarak görüyor.
Üçüncüsü bana "mal" diyen zekaya bak hele asıl mal kimin ne b*k olduğunu göre göre hala salya sümük peşinde giden sonrada gelip burada mağdur edebiyatı yapandır. Şimdi artık şu saçma cevaplarına cevap vermemek üzere kendi çöplüğünde eşelenmeye devam etmeni umuyorum.
Ayy o kim ki ben ona böyle yazim kendisini yedi düvelin prensi sanır hiçbir şey olmayan kıçımın kenarı önce o dönsün kendi hatalarını telafi etmeye çalışsın tabi edebilirse korkak başkasının olmak istiyorsa da kapı orada kendi bilir
evet bu cevabınla da neyin umudu olduğunu gayet iyi gördük bir de inşallah sana böyle söylerler diyorsun he afvshgdfhdfh
O başkasının değil sadece benim sevgilimdi bu bir ikincisi benim tepkimi anlatamayacak kadar mıncık beyinli olabilirsin ama ben burada gerçek duygularımı söylüyorum bazıları gibi duygu sömürüsü yapmıyorum üçüncüsü ben kimseden medet ummam ondan da ummuyorum dördüncüsü kendini biraz geliştir de gel malum ismini söylüyorsun “zihin geliştirme şeyleri diye” ama isim de kalmasın bu biraz geliştir kendini yazık sana cahil kalmışsın böyle uzun uzun yazınca Einstein olmuyorsun ayrıca hiçkimseyi de kendinle karıştırma sana yazık olur ve beşincisi burası benim sorum sen benim sorumdan çekil burası bir siteyse bende istediğim gibi istediğim şekilde istediğim soruyu sorarım sen kimsin ki karışıyorsun ayrıca ister ağlarım ister ağlamam sana ne oluyormuş dön kendine bak önce kendi hatanın farkında olduğundan böyle konuluyorsun zaten değilsen de farkında ol ve seninle daha fazla uğraşamicam sana az bile dedim haydi köylü köyüne naş naş
Sırf kıskandın diye de insanları yargılayamazsın
Ay hala konuşuyo la bir defol
Kes lan Allah’ın mıncık beyinlisi yorumunu silerim görürsün ha
Yok senin saçmalamaların komiğime gitti gülmemek için silmek istiyorum sen daha fazla rezil olma diye
Ve şunu unutmadan adam o kadar engeli kaldırmış ve sana kuyruk acısı yansıtmış ki sen farklı psikolojiyle kendini haklı çıkarmaya çalışma çabalarının hepsini sıralıyorum bak bunların hepsi başkalarına verdiğin cevaptır bu bak kim rezil oluyormuş;
Birinin cevabı: Ben unuttum seni demektir o engeli açmak.
Her şeye anlam yükleme sen bence bekleme yoluna bak
Ve senin verdiğin cevap: Ben gider o yolu yolundan döndürür ona yediririm en başta Allah onun böyle bir şey yapmasına izin vermez vicdanı da. Vicdanı rahat etmemiş ki zaten gelmiş aylar sonra açmış engeli yazacak söke söke
acaba kim beklenti içerisindeymiş de bu kadar kudurup kuyruk acısı yaşanmış? "Evet çünkü hala içimde bir umut vardı inşallah sana da bunları söylerler aynı bu şekilde de aklın biraz yerine gelir "
bu cevabın gayet de kendini rezil ettiğini gösteriyor. Neyse ben kaçtım iyi kudurmalar dilerim sana.
Sonunda biri beni anlıyor sanmıştım
Yanılmışım
Anlamıyormuşsun
Haklısın sen çok hayal kuruyorsun herhalde bana da tavsiye ettiğine göre ama saygısızlık yapma
Ayrıca senin sınavın yok mu ya cevap vermek istemiyorsan senin cevaplarına çok meraklı değilim az ders çalış
Ben bir adım attım sen de bir adım at mesaj at diyor olabilir. Bence bu sefer de sen engelle
Engel listesinde de görmek istememiştir o yüzden kaldırmış olabilir. Nedensiz yere engelleyen biri, engeli kaldırsa da dönüp yazmaz.
Bu yüzden mi yazmadı yoksa korkaklığından mı
Hiç ümitlenme. Büyük ihtimal ilgi bağımlısı biri ve ilgisi bitmiş. Sen de geri dönse bile kabul edip standartlarını düşürme. Bugün seni hiçbi şey demeden engelleyen yarın öbür gün nikah masasında bırakır ablaaaa salll gitsin
Sen yaz ona
Prenses
Gel naz yapma benimsin de
Başkasının olamazsın
De
Ayy o kim ki ben ona böyle yazim kendisini yedi düvelin prensi sanır hiçbir şey olmayan kıçımın kenarı önce o dönsün kendi hatalarını telafi etmeye çalışsın tabi edebilirse korkak başkasının olmak istiyorsa da kapı orada kendi bilir
Yaz öyle korkut
Başka kıza bakarsan gözünü oyarım de
Sonra hanımcı yap
Ortak Instagram hesabı aç tüm hesaplarını kapattır
Maillerinde kurtarma e postası olarak kendi e postanı ekle
Kötekle anca adam olur bu adam
Adam gelmiş mi ki gelmek istiyor mu ki daha çok soğutmaya çalışıyorsun
Erkekler dominant kız sever
Sen seversin dominant
Ben severim öyle bir kız olsun bana yazsın evet derim
Kız dediğin sert olacak
Dominant olacak
Sen öyle misin
Sen mesela yaz evet derim
Sen evet dersin ama o yazmıyor bana
Yeni birini bul o zaman
Ben sana talip olsam ne dersin
Ben unuttum seni demektir o engeli açmak.
Her şeye anlam yükleme sen bence bekleme yoluna bak 😉👍
Ben gider o yolu yolundan döndürür ona yediririm en başta Allah onun böyle bir şey yapmasına izin vermez vicdanı da
Vicdanı rahat etmemiş ki zaten gelmiş aylar sonra açmış engeli yazacak söke söke
Sizin yazmanızı bekliyor
E yazmicak mı bu hiçbir zaman
İlk adımı atan kaybeder. O kaybetmek istemiyor, siz ne yapacaksınıza karar verin
E ne zaman yazıcak
İşte burada sabır savaşı başlıyor. Kim daha sabırsız olursa o kaybeder
O kaybetmez yanındaki kızlarla konuşur
O zaman sizde kaybetmeyin, kendi değerinizi koruyun
Ben yazmam zaten inadına ama o da yazmaz sanmıyorum
Bosverin hayatınıza dönün
Herseyı takmayın ya 😁😁
Her şey mi bu çocuk nedensiz yere terk etmiş bir açıklama yapmadan aylar sonra gelmiş engeli açmış ama yazmıyor eğer sen buna her şeyi takmayın diyorsan Allah sana da aynısını yaşatsın ki anla ne diyim
Çokta umrumda olmaz ya Sagol ama yinede 😁
Sen saol senin gibisi zor bulunur şahsen ben yapamadım
boş ver sende yazma bence
Sen durduğun yerde kudur diye
Neden? O terk etmişti beni neden şimdi benim ona yazmamı bekliyor?
Çoğu kişi de böyle söyledi nerden biliyorsunuz ki benim ona yazmamı beklediğini?
Paşanın ilgiye ihtiyacı var.
Hepsinin aq
Katılıyorum hepsi Allah’ın belası pislikler
Evet
Ve sen hala bunu düşünüyorsun
Senden bekliyordur
Seni özlemis
Dönsün o kendisini özlesin önce özleyen insan gelir yazardı
Belgi sen yazarsin
Adam beni terk etmiş beni ben mi onu terk ettim sanki de benim yazmamı beklicekmiş o daha çok bekler adam olan gelir yazardı gerçi onda adamlık ne arasın
Kac yasindasin ki
Bide yaşımdan sana hesap mı verecem sanane benim yaşımdan
Belgi ben seni severim
Sevme ula sen kimsin ki beni seviyon
Seni her seni seviyorum diyene ulan sen kimsin mi diyeceksin
Tanımadığın insanları böyle hemen sevebiliyorsan başına iş alırsın benden demesi
Neden alayim ki
Her sevene demem ama çıkıp tanımadığım insan ben seni severim derse derim evet
Bilemem
Yazik olur sana
Senin kadar yazık olacağını sanmam ama sen bilirsin
Kapalimisin sen
Uyudunmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kafalarda bin bir tilki, taktikler havada uçuşuyor! Exin o engeli kaldırıp sessiz sedasız köşeye çekildiyse, muhtemelen kendi içinde bir hesaplaşma yaşamış olabilir. Belki de seni stalk’lamak istedi, o kadar dedikodu ve aşk dedektifliği olmadan yapamadı! 🙈
Ama engeli açıp mesaj atmıyorsa, aslında tamamen senin tepkini de merak ediyor olabilir. Belki de bir açılım için senin hamle yapmanı bekliyordur... Ama bence şu an kalbini fazla kurcalama, sen kendi keyfine bak! Zamanla ne yapmak istediği ortaya çıkar, unutma aşk oyunları bazen böyle karmaşık olabiliyor 💙✨