Engeli kaldırdı ama hiçbir iletişim yok. Benim yazmamı mı bekliyor?

Eski sevgilim ayrılık konuşmasından sonra WhatsApptan engelledi diğer bütün uygulamalarda duruyordu takiplesiyorduk ve storylere vs bakıyordu birkaç gün önce kaldırmış engelimi sizce yazmam için mi adım mı bekliyor ayrılalı bir buçuk hafta falan oldu

Engeli kaldırdı ama hiçbir iletişim yok. Benim yazmamı mı bekliyor?
Cevapla