Mesaj atmıyor cevrimiçi oluyor saatlerce ama bana yazmıyor 😔 napabilirim?

Konuşmuyoruz bozuştuk bi konuda ama ben yazamam o yazsın istiyorum o da en son bi paylaşımıma gülücük gönderdi tek o kadar 😔 hiç merak etmiyor mu yani ne yaptığımı nasıl olduğumu merak etmesini nasıl sağlarım. O benim yazmamı bekliyor ben onun yazmamı ama bu kadar nasıl bekleyebiliyor sabırla ben bekleyemiyorum konuşmak istiyorum onunla ama o yazsın o koşsun peşimden istiyorum
Mesaj atmıyor cevrimiçi oluyor saatlerce ama bana yazmıyor 😔 napabilirim?
Cevapla