Erkek arkadaşımla ayrıldıktan sonra barıştık ama soğuğuz hala?

Kötü bir ayrılıktı o benden nefret ediyor hala öfkeli yüz yüze baya uzun zamandır konuşmadık görüşmedik onu görmek istiyorum ama ben izmirdeyim o bayburt ta ben güvenip gitmek istemiyorum ortak bir yer bulsam gelir mi acaba çok öfkeli bana
Güncellemeler
1 yıl
Bize bi yet ayarlayacak yok mu ya ikimizin ortak gidebileceği bir gün iki gün haftasonu
Erkek arkadaşımla ayrıldıktan sonra barıştık ama soğuğuz hala?
Cevapla