40 yaşına gelip hayatında hiç sevgilisi olmamış eline kız eli değmemiş bir erkek sizce doğasına aykırı mı yaşamıştır?

Yoksa bu durum gayet normal midir?

Güncellemeler
1 yıl
Görüşleriniz neler?
Güncellemeler
1 yıl
gnclll
40 yaşına gelip hayatında hiç sevgilisi olmamış eline kız eli değmemiş bir erkek sizce doğasına aykırı mı yaşamıştır?
Cevapla