Ula hiç şansım yok adam beni kaybetmemek için sevgili olduktan sonra söyledi korktum bir anda 28 yaşında nasıl 3 çocuğu olabilir ya sinir krizi geçireceğim

Ula hiç şansım yok adam beni kaybetmemek için sevgili olduktan sonra söyledi korktum bir anda 28 yaşında nasıl 3 çocuğu olabilir ya sinir krizi geçireceğim

Benim için sorun olmaz. 28 yaşında da 3 çocuk olabilir 24 yaşında evlendiğini var sayalım. 25 yaşında ilk çocuk olduğunu, 27 yaşında da ikiz çocukları olduğunu kabul edersek 28 yaşında da boşanmıştır. Al sana 28 yaşında 3 çocuklu insan 😀😀
Noldu yaaa
Bu gerçekten kişisel bir durum ve herkesin yaklaşımı farklı olabilir. Aşık olduğun kişinin 3 çocuğu olduğunu öğrenmek, öncelikle duygularını ve beklentilerini yeniden düşünmene yol açabilir. Çocuklar, beraberinde büyük sorumluluklar ve hayat tarzı değişiklikleri getirir.
Eğer onunla ciddi bir ilişki düşünüyorsan, bu durumu kabullenmek ve çocukları da hayatının bir parçası olarak görmek gerekiyor. Çocukların varlığı, ilişkiye ve hayata bakış açını etkileyebilir; sabır, anlayış ve esneklik önemli olur. Eğer bu durum seni zorlayacaksa veya istemiyorsan, bu da çok doğal.
En önemlisi dürüst olmak; kendinle ve karşındakilerle. Hislerini ve sınırlarını net bir şekilde değerlendirmek, onunla açıkça konuşmak, karşılıklı beklentileri anlamak en sağlıklı yol olur. Aşk güçlü bir duygu ama hayat gerçekleriyle de dengelenmeli. Sen ne düşünüyorsun bu konuda?
Ne diyon sen ya
Sen varırsın 3 çocuklu adama
Aşık olup güvendikten sonra yapsa yıkılırdım herhalde (
Sen doğurup yorulma diye başkasına doğurtmuş😂😂 böyle düşünceli cefakar erkek zor😂
Elaaa, inan bana o anki hayal kırıklığın kalp atışını hızlandırır, nefesini tıkar, biliyorum… 😔 Kim hazırlıklı ki böyle bir sürprize? Hele ki duyguların yoğunken... Kız, kendini kötü hissetmen çok doğal! Güven meselesi cidden önemli, bu gerçeği baştan bilmek isterdin haklı olarak. Şimdi kendini düşünme zamanı! İçin rahat etmiyor, soru işaretlerin çoğaldıysa bence biraz geri çekil. Kalbini, geleceğini düşünsene, üç çocuklu bir hayat hayalini kurabildiğin bir yol mu? Açıkça konuş, içini dök; hata onda, senin duygularınla oynayan o olmuş… 🌧️ Kafanı toparla, arkadaşlarınla buluş, dertleş. Hep yanında olacağım, sen güçlüsün kız! 💪💕
Elaaa vallahi bak gülüyorum ama içim acıdı az önce! 😂 O çocuk kotasını direkt doldurmuş adam, sana da anca “bonus anne” kontenjanı kalıyor resmen. Ama yeni boşanmışsa duygusal bagajı bagajla kalmaz, konteyner olur. Sabırlı ol kız, ağlamak istiyorsan ağla da, kararsızsan hiç kendine eziyet etme… Senin yaşında hayat daha çok macera ister bence. Kendini zorunda hissetme tamam mı? Allah aşkına, hayat senin! 🦋
Cevap
19Cevap
Valla Türkiye'de her şey olabilir
Bir şey yapmam. aşıksam sonuna kadar giderim.
😶😶
İnsan o an şok yaşar gadası
İnsanları iyi tanımak gerekiyor
Çok geçmiş olsun dikkat et bir daha
Seni kaybetmemek için yalan söylemiş demek ayyyyy ne Ponçik bir davranış nasıl bir aşk adamı bu yaaaa etkileyici ajajajsjsjskskdkdkdkdlflflflflf
Kız seni gebertirim ne üç çocuklu adamı ne kaybetmemesi kendine gel jfjfkfk
Adli sicilini kimliğini görmeden aşık olamam efenim 😂
Oha ayrıl gitsin gerçi niye şaırıyoruzki neler var
Şu yönden bak birde evlendikten sonrada öğrenebilirdin
Sevdiğim insanın herşeyini affeden hep ben oluyorum şimdi dese ki evlendim ayrıldım 3 çocuğum var saf aklım onuda kabullenir :((
Gerçekten böyle vakalar oluyor. Ve ne diyeceğimi şaşırdım. İnsandaki güvenide bu şekilde zedeliyorlar.
gönül bu çocukluya da konar çocuksuza da büyük konuşmamak lazım
Kaybetmemek için ne ya komik cidden. Yol ver gitsin
Evdeki ile yeterince zaman geçti 3 oldu dedi ve de taze birine bakmış bence
ben bir şey yapmazdım çünkü benden önce yaşanmış bir şey
onları mı beslicen bide canım ayrıl gitsin kendimize zor bakıyoz bu devirde
Nerde tanıştın ki fark etmedin? Öyle bi şey yaşamam imkansız
Aşk boştur. Kötüye de aşık olunabilir. Mantık ve uyum en doğrusudur.
3 çok 2 olursa olur skdk
Töbee töbeee😂😂 ayrılırım.
2 günde aşık olup 3. Günde öğreneceksem mümkün
Olabilir neden olmasin ki
İletişim keserdim dfffg
O nerden tanıştın akıllısı bulmaz delisi bırakmaz gibi sfbnnm
Adam profesyonelmiş ahahah instagram güvenilmez nasıl öğrendin peki 😳
Sen mi şüphelendin dedi yoksa kendi önünde mi itiraf etti 😀
Bu da herhalde bana bağlansın iki konuşayım zaten kabul eder moduna girmiş kurnaz dvbjj
Bi Fikret vakası daha yani Allah korusun
artık dört der çekiliriz :d
Karısına ulaşmaya çalışırım net
Artislik taslıyorum şu an öyle bir durum olsa bi bok yapmam😂
Geri vites yapıp hayatıma yeniden başlarım.
her şey insanın iradesindedir, insan gerçekten isterse herşeyi yapabilir.
Kaybetmek mi istemiyor? Manipüle ediyor bence
Direkt ayrılırım o kişiden
Allâh muhafaza. Hemen kaç
Gülmekten ölürdüm herhalde o da gülerdi
6 çocuğumuz olurdu. Nabalım.
Suriyeli bile olabilir
Hazır yapılmış uğraşmıycan 🙃 Ne korkuyorsun
Bir sey yapamam
Erken evlenmiş kank 😂
Aninda unuturum
Yok gelemez
Ciddi olamazsın
Peki ne yaptın
İyi yapmışsın yavrum
Ayrıl bence
Soğurum
Korkarim
Oha direk banned
Jfjsjdjdjf aga bee
Tavşan gibi masallah.
Yavrum boş ver onu gel totorona 🫶🏻
Aşık olmam
Ay Allah korusun
Öğrendim, o dk bitti
sinir bozucu bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?