Normalde bu tarz şeylerde kızların bağlanması gerekmez mi?

kız bizim arkadaş grubundan ama biz çok yakın değildik. kız böyle tatlı şirin uzun boylu fiziği falan iyi açık kumral inden çok tatlı bi kız. dün gece klübe gittik kız da ordaydı işte arkadaşları zorladı o da baya içti sonra çarptı bunu alkol böyle yürüyemez duruma geldi diğer arkadaşlarım da sebebini bilmiyorum ama git sen ilgilen hadi taşı eve bırak falan baya beni kıza ittiler. büyük ihtimalle içlerinden tek benim sevgilim olmadığı için. sonra dar bi kordirodan geçerken de baya yakınlaştık ben bi şey oldum yani hoşuma gitti en son kız çok uykum var diyip göğsümde gözlerini kapattı bilmiyorum çok çekici geldi o an ama o büyük ihtimalle hiçbir şey hissetmiyor. sizce ne yapmalıyım? etkilenmem normal mi?

Normalde bu tarz şeylerde kızların bağlanması gerekmez mi?
Cevapla