Kızların bu kadar boy takıntısı yapması sizce doğru mu?

Arkadaşlar merhaba snapchat üzerinden bir kaç kişiye tanışmak için yazdım , daha fotoğrafı mı bile görmeden boyum yüzünden elediler beni , yani gerçekten her şey fiziksel özellikler mi? bu ne kadar saçma bir şey , 180 altı isen erkek değilsin dedi biriside bana

boyum 172 diyince direk engellediler beni

Kızların bu kadar boy takıntısı yapması sizce doğru mu?
Cevapla