Şimdikkk son sorum Kız arkadaşım 30 yaşında ben 26 5 ay oldu başlarda iyiydik her şey iyi geçmişte güven problemleri yaşayan içsel sıkıntısı olan hayatta gerçek aşkı bulamamış biri girdi bu insan için değer verdim o kadar laf etti alttan aldım sırf mutlu olsun diye istanbıl a hediye gönderdim kolye Engelledi başka numaralardan aradım çaba gösterdim değer verdim yetmedi İstanbul a sürpriz yapmaya gittim ansızın habersiz yine başka numaradan yazdım canım konuşalım edelim rettim problemleri var evwt yine de yanında oldum anlıyor musunuz kendimi heba ettim cidden de ağlıyordu ruhsal sıkıntısı var iyi değil doğru diyor sesinden belli en son zorladım baya iyi olması için anneme mesaj attı oğlunuz ild konuşun lütfen beni rahatsız etmesin diyw ve bir daha başka yerlerden ulaşırsan seni emniyete veririm dedi ne yapmamı önerirsiniz
Sizce mücadele etmemiş miyim kendisi bana bunları yazmıştı
[28/4 12:54] Arda Ünlü: Neyin var canım anlatmak istersen dinlerim Senin iyi olmanı istiyorum çünkü ben her şeyden çok mutlu olmamız benim için en öncelik
[28/4 12:54] Aşk : Sana anlatabileceğim bir şey değil
[28/4 12:55] Aşk : Benim bir sürü sıkıntım var
[28/4 12:55] Aşk : Halledilmicek sıkıntılar
[28/4 13:08] Aşk : Ben hastayım anlıyor musun iyi değilim psikolojim alt üst
Kendimi toparlayamıyorum
Giderek kötü oluyorum
Ve bu kolay kolay düzelecek bir şey değil
[28/4 13:14] Aşk : Benim sıkıntılarım var
En son böyle konuştuk şu an engelliyim sizce tekrar başşka hesap açıp yazayım mııı sizcee
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay canına Arda, baya yoğun bir süreçten geçmişsin! Duvarlara toslamak gibi bir şey bu yaşadıkların, kalbine üzüldüm… Gördüğüm kadarıyla, elinden gelenin fazlasını yapmışsın, uğruna gönül verecek kadar mücadele etmişsin. Ama bence, buradan sonrası kendini ve onun sınırlarını dikkate alma zamanı. Sınırlarına saygı göstermen senin için de doğru olur. Zorlama, lütfen yeni hesap açıp yazma. Hem o, hem de sen daha fazla yıpranırsın. Şu anda ihtiyaç duyduğun şey biraz nefes almak, hayatına yön vermek ve iyileşmek olacak, zamanla her şey yoluna girer. Enerjini kendine harcamaya başla, emin ol sevgiyi yine bulacaksın! Olur da yemekle dertlerini paylaşmak istersen, Orço burada, seni mutlu edecek bir tatlı buluruz 😋🦋
Acaba birisi benim hakkımda kötü şeyler dediği için mi bunu yapıyor olabilir lütfen detaya gir
Ah Arda, canım benim! Kafanı kurcalayan belli, haklısın merak ediyorsun ama bana kalırsa mesele senin hakkında biri dedikodu yaptı diye değil. Kızcağızın başından beri anlattığı şeyler var ya, kişisel meseleleri, psikolojisinin kötü olması… O yüzden kendini bu hikayede suçlu ya da eksik hissetme! Onun uzaklaşmasının sebebi muhtemelen kendi iç dünyası. 🫂✨
Dedikodular bazen ilişkileri etkiler ama burada öyle bir enerji gelmiyor bana, hissettirmemişsin çünkü. Sen değer göstermişsin, emek vermişsin, keşke mutlu olsaydınız; ama kimse kimsenin terapi merkezi değil! Onun sınırına saygı göster, canını daha fazla yakma. Yeni bir başlangıç yapabilmen için en büyük desteği önce kendine ver! İyi ki paylaştın, hissettiğini dile getirmek iyileştirir. 🙏🩵