Sevgilimin ablaları uslubumu beğenmemiş, bizimle aynı yaşıt gibi konuşuyor demiş. Ben saygısızlık mi yaptım?

Sevgilimin iki ablası var yaşça benden epey büyükler bir kez yüz yüze görüştük beni beğendiler bende onları çok sevdim samimiyet kurduk özel günlerde aradım sordum hep, yarın annesi ile tanisacaktim. Sevgiljm birden ablasının uslubumu beğenmedini sanki onlarla aynı yasitmisin gibi konustugumu saygısızlık yaptığımı söylemiş.. Mesela canım nasılsın demişim vs. Bu olayı çözemedim. Ben mi suçluyum. Sevgilimde bu olaydan ötürü ban ters davranıyor ne yapacağımı bilmiyorum?
Sevgilimin ablaları uslubumu beğenmemiş, bizimle aynı yaşıt gibi konuşuyor demiş. Ben saygısızlık mi yaptım?
Cevapla