Kız kardeşimin yakın arkadaşına kaba davrandım? Kız gücenmişmidir?

Kız kardeşimin yakın bir arkadaşı haftada 1-2 kere bize geliyor, tabi kardeşimde onlara gidiyor.
Bugün okuldan sonra yine geldiler. Bende kızı görünce “yine mi sen” falan dedim. Sonra onların yanına gittim. Kardeşim lavabodayken kıza “banada bi kahve yapsana, malzemelerin yerini biliyorsundur zaten. Siz birbirinizin evini ezberlemişsinizdir” dedim. Kız kalktı kahve yaptı bana. Sonrada rahatsızlık vermeyeyim dedi gitti.

Kardeşim bilmiyor heralde bilse kıyamet kopmuştu şimdiye kadar.

Şu an yaptığımdan acayip pişmanım. O an kabalık olsun diye yapmadım, yorgundum sadece. Kız 21 yaşında, çocuk falan da değil unutur diye düşüneyim.
Özür dilemelimiyim? Zaten çekingen sesi soluğu çıkmayan biri, anladığım kadarıyla özgüven problemleride var. Bu yüzden ekstra suçluluk hissediyorum. Nasıl özür dileyeyim?
Kız kardeşimin yakın arkadaşına kaba davrandım? Kız gücenmişmidir?
Cevapla