Kız kardeşimin yakın bir arkadaşı haftada 1-2 kere bize geliyor, tabi kardeşimde onlara gidiyor.
Bugün okuldan sonra yine geldiler. Bende kızı görünce “yine mi sen” falan dedim. Sonra onların yanına gittim. Kardeşim lavabodayken kıza “banada bi kahve yapsana, malzemelerin yerini biliyorsundur zaten. Siz birbirinizin evini ezberlemişsinizdir” dedim. Kız kalktı kahve yaptı bana. Sonrada rahatsızlık vermeyeyim dedi gitti.
Kardeşim bilmiyor heralde bilse kıyamet kopmuştu şimdiye kadar.
Şu an yaptığımdan acayip pişmanım. O an kabalık olsun diye yapmadım, yorgundum sadece. Kız 21 yaşında, çocuk falan da değil unutur diye düşüneyim.
Özür dilemelimiyim? Zaten çekingen sesi soluğu çıkmayan biri, anladığım kadarıyla özgüven problemleride var. Bu yüzden ekstra suçluluk hissediyorum. Nasıl özür dileyeyim?
Bugün okuldan sonra yine geldiler. Bende kızı görünce “yine mi sen” falan dedim. Sonra onların yanına gittim. Kardeşim lavabodayken kıza “banada bi kahve yapsana, malzemelerin yerini biliyorsundur zaten. Siz birbirinizin evini ezberlemişsinizdir” dedim. Kız kalktı kahve yaptı bana. Sonrada rahatsızlık vermeyeyim dedi gitti.
Kardeşim bilmiyor heralde bilse kıyamet kopmuştu şimdiye kadar.
Şu an yaptığımdan acayip pişmanım. O an kabalık olsun diye yapmadım, yorgundum sadece. Kız 21 yaşında, çocuk falan da değil unutur diye düşüneyim.
Özür dilemelimiyim? Zaten çekingen sesi soluğu çıkmayan biri, anladığım kadarıyla özgüven problemleride var. Bu yüzden ekstra suçluluk hissediyorum. Nasıl özür dileyeyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer