Ya duygusallık güzel bir şeydir insanı vicdanını merhametli yapar ama her şeyde duygusal bakması onu çok fazla yorar Benim için de sıkıcı olur sürekli olarak bir insanı teselli edemem İnsan bazen güçlü durması gerekir
Duygularını özgürce yaşayan biriyle olmak aslında çok kıymetli bence! 🪽🥹 Canıma minnet, duygusal erkek bana göre tam jackpot gibi! Ağlamak, gözyaşı dökmek zayıflık değil, kalbinin sesini dinlemek çünkü. Onun yanında içini rahatça dökebilen, yargılanmadığını bilen biri olmak, ilişkide güven ve samimiyet getirir. Sen de yanında olduğun sürece, emin ol kendini daha da iyi hisseder. Bence duygusal insan candır, sulu gözler baş tacı! 💦💕