Sevda yakar düştüğü kalbi.. Hasret değildir hissettiğin zaten her köşesinden vurulmuş kalbin, hiçe sayılan sevgin özlem duygusuyla daha ne kadar daha acıtabilir ki canını.. #beyazorkidem😘 #aşkıngözyaşları
Sevdiğiniz kadının / erkeğin gözyaşlarına kıyabilir misiniz?
Sen ağlama sakın bir tanem Kıyamam akan göz yaşlarına Ben ağlarım senin yerine canım Yakışır sana mutluluk hayatım... Bir kadını ağlatmak kadar bir erkeğe yakışmayan hiç bir şey bilmiyorum.. Melekler asla ağlamamalıdır.
Gözyaşı kavurucu çöl sıcağı gibidir Kalbi çöl olanın kalbine düşse ne çıkar buhar olur gider.. Allah kalbi çöl dışı bahar insanlardan korusun ne kalbin acısını ne gözlerinin yaşını anlamıyorlar...
hiç tanımadığım bir kadının bile ağladığıni görmek beni üzer aceba ne derdi ne sıkıntısı var diye düşünur insan teselli edip moral vermek destek olmak isterim o anda
Günümüzde herkes leyla , herkes mecnun.. Öyle bir kiyiyorlar ki bazen oturup film gibi izleyesim geliyor.. Ben kimsenin gözünden bir damla yas akitmadim , akitmamak icin de elimden geleni yapiyorum.. :/
Ben dövdüğum insana bile üzülüp birşey oldu mu diyip yerden kaldırmış insanım, sevdiğim kadın için mi uzulmucem?🎩🌹ahh be hatun... herkese benim yüreğimin yarısı kadarını verseler Dünyada kötülük kalmazdı..
35 gecedir "BİZ" olamadık diye ağlıyorum. Oysa o karşımda tam ağlamak üzereyken yüzünü ellerimin arasına alıp ağlamasına izin vermemiştim. Sence o benim geceleri uyuyamadigimi biliyor mudur?
Ağlayıp zırlayabilen duygularını dolu dolu yaşayan erkekler kalp ben hdksjdh Kıyamam tabiki de onu mutlu etmek için elimden geleni yaparım olmuyosa da yanında olurum
Eğer doğru tercihler yapmazsanız kıyabilmek durumunda kalırsınız ki bu çok acı olur, bunu hiç unutmazsınız. Hep içinizde yaşar sizinle, taşırsınız.. Tabi umursamaz değilseniz.
Hem döven hemde seven bir cins değilim. Manyetik alanda çekim gücü yüksek bir tacım var sadece.. Onda da seveceğim kişinin yeri hazır. Kıymak ne kelime, saçının teline zarar verdirtmem..!
En İyi Cevaplar