Yanınızda sevgiliniz ağlasa yani birkaç damla gözyaşı dökse ne yapardınız?

Ben biraz sert asabi çabuk kızan biriyim.Sevgilim hep der senin bu huyunu çok severim.
Okulu bırakmak zorunda kaldım 2 aydır okula gitmiyorum.Bugün babam aradı ne yapıyorsun gel artık dedi.
Bende bunu anlatmak için gittim aldım sevgilimi gezerken hafif bir müzik açtım omzuna yaslandım. anlatırken uzak kalacağım için birkaç gözyaşı döktüm. Oda hüngür hüngür ağlamaya başladı.
Sizce gözünde kötü bir izlenim bırakmış mıyım ?
Erkekler ağlamaz derler ya hani.
Birde babasını kaybetti geçen sene 2. kere sevdiğimden olamam dedi bana.
Güncellemeler
+1 yıl
Hayır o kızı bırakmam. Biz seviyoruz cidden seviyoruz çok şükür. Tıpkı filmlerdeki gibi hep yanımda oldu. Ailelerimiz biliyor hayırlısıysa devamı gelecek.
Yanınızda sevgiliniz ağlasa yani birkaç damla gözyaşı dökse ne yapardınız?
Cevapla