Çoğu kadının yorumunu okudum da, güzel yorumlar... Genelde şöyle denir: ''Erkek adam güçlüdür, hiç ağlamaz. Böyle durumda niye ağlasın? Onlar ağlamaz...'' gibi. Yani bu ayrı bir güzelliktir. Ağlamak güçsüzlük değildir ki? Herkes ne güzel ki, benim gibi düşünüyor. Çıkmamış ağlamasın diyen birisi sanırım. Çok güzel...
4
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
İyi rol kesiyorlar. Sonra dizilere, filmlere aldanan kızlarımız buna da aldanıp bu sahnenin özlemini duyuyor.
Niye agliyorlar? Bana garip geliyor. Evliyim. Esim beni gelinlikle gordugunde guzelsin bile demedi. Hatta dugunde verilecek alkollu ickiler icin babamla tartismislar. Bana surat yapib soyleniyordu. Ne bileyim. Hayat bazilarina gercekten guluyor
ulan kurban olunur beee bir erkeğin incileri çok kıymetlidir eğer o gözler dolduysa bir kez daha ne kadar doğru bir karar verdiğimi düşünürüm oturur onla ağlarım sonra napıyım bizden kıymetli değil ya makyaj :)
Ağlayan damada iki defa şahit oldum. İlki düğün sonu fotoğrafların çekimi esnasında idi. Nedeni de, kısa bir zaman önce vefat eden babasınından ötürüydü. İkincisi de düğün sonuna anne-babasının evine girdikten sonra mutluluk gözyaşlarından olmuştu. (mesleğim, düğün kameramanlığı ve fotoğrafçılık)
Bunda ağlanacak bir durum yok. O gördüklerimiz tamamen sevinç göz yaşı. Çok şükür bizimde başımıza düğün gibi güzel bir olay geldi ama biz ; - Oh be! Nihayet 2 saat sonra kendi evimizdeyiz! Bitti artık bu yalnızlık! Edaları ve kavuşma sevinci ile pistte göbek atıyorduk : )
Erkekler'in eşini gelinlikle gördüğü zaman ağlamasının sebebi, benim için gelinlik giymiş diye ağlar çünkü bir kadın'a sahip olmak zor'dur, bende eşimi gelinlikle görsem ağlayacağıma %100 eminim, bir erkeğe yapabileceğiniz en büyük şey, onun için gelinlik giymenizdir. tabi ki gerçek bir erkeğe !
amma da çetrefilli ilişki sonunda evlenebilmişlerdir derim. kadınlar bu çetrefilliklere bayılır zaten.. imkansız olsun bir kolu bacağını kendisi uğrunda adam geride bıraksın. ooooof bundan büyük mutluluk olamaz kadınlar için. ee adam felç oldu? bırak onu başkası var artık hedefte :D
İnsan duygulanır tabi gözleri dolar birde çok zorlu yollardan evliliğe ulaşmışsa. Bence erkeği düşürmüyor bu hareket sevginin ifadesi. Zırıldamalar bahsimizden hariçtir. :)
bu işler fimlerde olur ya inanmayın... ben çok uzun bir bekleyişin çok ciddi mücadellerin sonunda evlendim eşimle... ama gelinlikle gördüğüm anda üzerimde düğünün stersi o günü bitirmenin derdi vardı... ağlamak aklımın ucundan bile geçmedi...
Ben böyle şeyleri görünce yahu elini nasıl tutarım filan diye düşünüyorum. Aklım gidiyor. Rabbim herkesin gönlüne göre versin. Ne güzel ne duygulu kareler.. 😇
sanmıyorum ağlamam ama öyle şımarık tavırlar sergileyipde insanların huzurunu kaçırmam en dogrusu sakin bir tebessüm sevdiğin zaten seni gözlerinden anlar
Bunlar hep dizi film çakma kız bunlar, sen inanma yok fotocusu yok ozganizatörü yok balo salonu oteli bal ayı rezervasyonu derken insan sinirden ağlıyor, ya sizde kendinizi prenses zannediyorsunuz ya o daha sinir bozucu :(
Genç kızlarımız filmlerde görüyorlar aldanıyorlar hemen evlenmek istiyor evleniyor hüsrana uğruyor aslında evlendikleri için şanslılar beklentileri fazla olduğu için evlenince üzülenler oluyor :)
ben de ağlardım gitti hayatım bekarlığım sultanlığım hem de bunun için derdim.. hıçkıra hıçkıra ağlardım.. yahu erkek adam ağlar mı böyle.. tamamen show
Bak yaa eşim beni gördüğünde hic öyle durup bakmadik direk düğün salonuna yetisemye çaliştik ama öyle bisey olsun isterdim gerçi canim annem görünce ağladi yaa onun duygusalligi bunlara on basar 😍
o-ilk defa açıklıyorum orda ağlama nedeni gelinliği görünc eona verdiği para aklına geliyor adam ağlıyor kadında kendi için ağlıyor sanıp duygulanıyor adamda ses edemiyor garibim
En İyi Cevaplar