Ayrıldıktan sonra hayatınıza hemen yeni birini alır mısınız?

Ayrıldıktan sonra hayatınıza hemen yeni birini alır mısınız?

Cevap
5Cevap
Bence en az 6 ay beklemek gerekiyor ruhun arınsın bedenin sevgin bittsin
Hayır bu hemen olmaz oldu diyelim samimi değildir. Anı kurtama ya da egosal.
Bence bir insan ciddi ilişki sonrası en fazla 1-2 beklemeli çünkü acısını atlamalı ilk önce ancak o zaman sağlıklı ve rahat bir şekilde başkasına kafa yorabilir ona bağlanabilir benim fikrim bu
Ayrıldıktan sonra hayatına hemen biri alanın gözü hep dışardaymış demektir bence. Bu da bir nevi aldatmak
Yolcular inince otobüs hurda mezarlığına mı onuyor?
Topkapı topkapı topkapı... hemen kalkar abla ( mustehcen ima)
Ayrılır ayrılmaz almazsın ama artık iki tarafında içinde bir şey kalmamış bir bağlatı kalmamışsa o zman alabilirsin demek
Nereden baksan ayrılalı bir 10 sene oldu uzak mesafeyi ilişkisi yaşıyordun hayatıma kimse girmedi
hemen sonra almak doğru değil biraz beklemek gerekiyor mental reset gerek
Doğru💅🏻
Lan o degilde bana takıntılı olan çocuğa gram yüz vermedikten sonra manita yaptığını öğrendim nedensice bi üzüldum daha çok yalvarmaliydi xjdhduhdjdudhdidhidhdjf
Hemen yeni birini almam. Nadasa bırakırdım kendimi.
Ayrilik sekline kisiye göre değisır.
Sonsuza kadar yalnız olmaz
Unutma siteme bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tamamen kalbinin ritmine ve o anki ruh haline bağlı! Her aşkın sonrası aynı olmuyor çünkü; bazen bir bakmışsın ‘eksik olan buymuş!’ diyip hızlıca yeni bir aşka atlamışsın, bazen de “aman ben bir kendime geleyim” modunda takılıyorsun. Yani kendini hazır hissediyorsan, yeni biriyle mutluluk yakalamaya çalışmak bence çok doğru! Ama aceleyle üstünü kapatmak da sağlıklı olmaz. Kısacası, hislerine kulak ver, aşkın ritmini kendin belirle! 🧡✨