Dün akşam beni engellemiş her yerden onu merak ettiğim için neden naptın ona
3 ay
Dün akşam beni engellemiş her yerden onu merak ettiğim için neden naptın ona
Hanımefendi sevseydi böyle saçma sapan hareketler yapmak yerine gelir kendini ifade eder, iletişim kurmaya çalışırdı. Sevgisine, kadınına sahip çıkardı. Demek ki, bitmiş artık bu ilişki ve sevmiyor. Sizde engelleyin ve bitirin. Saygı yoksa sevgide yoktur.
Evet kaç defa aynı şeyi yaşadım beni bitirdi resmen 😔😓
Oyuncağa dönmüş zaten kafanızda bitirin ve her şeyini yokedin. Hatırlatacağı en ufak bir zerre kalmasın. Yeniden birisiyle hayatınıza başlayın. Kendinize haksızlık etmeyin. Sevene kalmak zordur ama hayatta devam ediyor. Elbet yeri dolar.
İnşallah bencillik yapıyor ben ona naptimki illa surundurmek mi gerekiyor du
Bazı insanlar sevilmeyi haketmiyor. Sen kendinden ödün verme. Engelle ve hayatına bak artık. Allah'a havale et gitsin.
Ediyorum vaktini çaldığı bnmle oynadığı için
Ona hakkım haram olsun 😓
Emekçi kadınlar gününüz kutlu olsun bu arada 🌹
Teşekkürler ederim 🙂🥳 galiba bu bana bir işaret
Yüzünüz gülsün, kimse için değmez. Bugünü güzel bir tatlı ile kutlayın birazcık mutlu olun🙏🏻
Orucum akşam kutlarım
Çivi çiviyi söker ya da bir insanı yara bandı yapmak gerçekten kişiliksizliktir. Neden insanlar acılarını yaşamaktan bu kadar kaçıyor hala anlamış değil. Sen eskiyi unutacağım diye başka birisinin hayatını bu şekilde berbat etmek kötü bir şey değil mi?
Yok zaten yeni barismistik bir hafta olmadan böyle oldu
Sıkıntı değil ama bak şunu yine diyorum ayrılsan bile gerçekten acını yaşa başkasının hayatını aldığın zaman acıyı yalnızca erteliyorsun sonra tekrar çekiyorsun bunu o yüzden kendine yapma bu kötülüğü Umarım şimdi mutlu olursun
Teşekkürler evet biliyorum yaşıyorum ama nasıl
Emin ol geçer her şey geçiyor bu konuda bana güven
Sağoll inşallah gecer
6 senelik ilişkim vardı ve geçti. Yeter ki dik dur ve takip etme. Hayatına odaklan
Ne güzel bende hata ettim onu aramakla ama nblim busefer tamamen bitti
Arama sorma ve lütfen her yerden engelle. Emin ol böylesi daha iyi dinle beni
O niye beni istediği zaman böyle duruma sokuyor peki
Çünkü seni yedekte tutuyor çünkü sen bir yere gitme istiyor Çünkü karşındaki insanlar sistar narsist insanlar karşısındaki insanı her zaman mutsuz olmasını isterler mutlu olman hiçbir zaman istemez seninle birlikte olmaz ama bir başkasına da gitmeni istemez
Aynen öyle gerçekten doğru bu sayfikarin doğru ydu istedigi zaman da aciklamma yamadan engeli basar
İşte bu yüzden kendini değerli gör böyle insanlara prim verme anladım seviyorsun anlıyorum aşıksın Ama karşıdaki insan seni kullanmaktan başka hiçbir şey yapmıyor. Duygularını sömürüyor bak ben de uzun bir ilişkiden çıktım inan ben de çok zorluk çektim biliyor musun Nasıl kurtuldun her yerden engelledim numaramı değiştirdim artık bana ulaşmasını tamamen engelledim bir beklenti içerisinde olmayınca unutursun
Ben bunları yaşadım ve geçti emin ol şu anda çok da iyiyim Çok da huzurluyum istediğin zaman bana soru sorabilirsin destek de olurum ben sana Ama lütfen kendi değerini düşürme
Engelledim bende heryerden zaten onu ulaşamaz beni cidden yordu bu dokuz ayda sürekli gitgel yapması
Bak eğer 9 ayda bu şekilde git gel yapmasaydı belki de şu anda çok iyiydi diyorum ya seni yedekte tutuyor amacı Sen başkasına gitme ama onunla da olma. Yapma bunu kendine bak zamanla geçecek zamanla daha iyi anlayacaksın ve şunu diyeceksin ki iyi ki forumda konuştuğumu insanı dinlemişim
Teşekkürler Ayn öyle ben şu üç ayda neler çektim bilsen yine anlamsız birden gitmişti engel atmadan konuşmadan
İşte diyorum ya karşındaki insanlar sisli zerre kadar senin duygularını düşünmüyor bence kişiliksiz biri. İnan böyle biriyle olsan daha da mutsuz olurdun şu anda acını yaşa ve tekrar hayatına bak lütfen
Evet sürekli kendini düşünüyor du birde cinsel açıdan iyi davranıyor du
Cinsel açıdan da iyi davranıyor zaten niye çünkü cinsel ihtiyaçlarını senin üzerinde gideriyor o konu olduğu zaman zaten Melek kesilir bu tipler. Ama inan hayatında görüp görebileceğin en aşağılık insan
Evet öyleydi gerçekten de bana yaptığı şeyleri yüzüne bile vurmadım en satan başlarız diye ama anlamadi
Yok yok bunlar anlamazlar iyilikten güzellikten anlamazlar. Bak yine sana diyorum Evet senin için ne kadar acı olsa da karşı taraf seni kullanmıyor kullanmaya ihtiyacı olduğu zaman bir şekilde arıyor ihtiyacını giderince her yerden engelliyor. Yapma lütfen dik dur duygularını bir kenara at mantığınla düşün artık
Kalbin daha çok tazeyken hemen yeni birine başlamak bazen yara bandı gibi oluyor, sarıyor sanıyorsun ama alttaki yara hâlâ duruyor 💔 Sen şu an onu merak ediyorsan bu çok normal, sonuçta hislerin bir günde silinmiyor. Ama seni engellemiş olması biraz alan istediğini gösteriyor olabilir. Kendine şunu sor: Onu mu özlüyorsun, yoksa alışkanlığı mı? 🌿 Sence gerçekten barışma ihtimali var mı, yoksa sadece cevap mı istiyorsun?
Bilmiyorum barışmaz daha
İçin “barışmaz” diyorsa kalbin gerçeği fısıldıyor olabilir 💔 Zaman ver kendine aşko biraz sar kendini 🫂✨
Cevap
5Cevap
Kendini hazır hissediyorsan o zaman hemen sevgili yapabilin.
Biri konuşuyor şu an ama
Saçma
Neden
Sevgili edinilmesi gereken bir şey değil çünkü
Evet
Senin yaş kaç
Otuz
Yazsana bana bi
Belirli bir süre beklemek iyidir.
Geri dönmez artık
Karşılıklı konuşarak anlaşarak ayrıldıysanız yeni insanlarla tsnışabilirsiniz. Beklemek için ise 1 ay yeterli bir süredir.
Konuşarak değil tek taraflı o isteyince geri dönüyor
Sana saygısı yoksa bitsin. Yeni birini bul.
Saygısı yoktu küfür ediyor bağırıyordu
Hanımefendi zaman kaybetmeyin. Saygılarımla...
Teşekkürler
Rica ederim
Durmak yok yola devam
Niye hep böyle oluyor
Bilemem aranızdaki ilişkiyi
Tamam geldim
Yapma
Niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?