Eskimin (hala sevdiğim) en yakın arkadaşi tacizde bulundu hala olay savcılıkta Nisan 2024 ten beri? Bu kadar gecikmesi normal mi?

Eskimin (hala sevdiğim) en yakın arkadaşi tacizde bulundu hala olay savcılıkta Nisan 2024 ten beri? Bu kadar gecikmesi normal mi? Davanın başı savcı teli alındı inceleniyor 1 aya gelir dedi sonra bayağı aylar geçti hiçbir şey gelmedi sonra tekrar teli alındı 1 aya falan çıkar denildi sonra gene çıkmadı şimdide gittim aylar sonra 25 şubata telefonunun sonuçları çıkmış birkaç defa telefonunun incelenmesi normal mi?

Eskimin (hala sevdiğim) en yakın arkadaşi tacizde bulundu hala olay savcılıkta Nisan 2024 ten beri? Bu kadar gecikmesi normal mi?
Cevapla