İlişkide partnerine fazla kibar davranınca kadınların gözünde bunun su istimal edilme ihtimali nedir?

Kimisi suistimal ediyor, kimisi yapmacık buluyor. Gereğinden fazla kibarlığın sakıncası varsa nedir? Fazla tevazunun sonu cahilden nasihat olduğu gibi fazla kibarlığın sonu mutsuz bir ilişki midir sizce?

İlişkide partnerine fazla kibar davranınca kadınların gözünde bunun su istimal edilme ihtimali nedir?
Cevapla