İleride ben buna dönerim diye düşündüğü için mi böyle cepte tutuyor sizce? ona olan hislerimi de biliyor?

akraba oluyoruz uzaktan. çok kez konuşup konuşmayı kestik. o takılmak gönül eğlendirmek kafasında gibi. ve benden faydalanamayacağını da anladığı halde hep bi cepte tutma hareketleri yapıyor. ben onun numarasını sildiğim halde silmemesi falan
İleride ben buna dönerim diye düşündüğü için mi böyle cepte tutuyor sizce? ona olan hislerimi de biliyor?
Cevapla