Onu mu seviyoruz, yoksa bizde uyandırdığı duyguyu mu?

Sevdiğimiz kişiyi mi yoksa hissettirdiklerini mi seviyoruz?


Belki de en çok, yanındayken kim olduğumuzu seviyoruz. Gülüşümüzü, kalbimizin çarpışını, içimizde uyanan o tarifsiz sıcaklığı... Ama gerçek sevgi, sadece hissettirdiklerine değil, onun kırılganlığına, suskunluğuna, eksiklerine de sarılabilmektir.

Yani belki ilk anda duygularımıza aşık oluruz, ama kalmak, gerçekten onu sevmeyi seçmektir.
Onu mu seviyoruz, yoksa bizde uyandırdığı duyguyu mu?
Onu mu seviyoruz, yoksa bizde uyandırdığı duyguyu mu?
Cevapla