Gerçekten seviyor muyuz yoksa “mış” gibi mi yapıyoruz?

Hayatı daha yaşanılabilir kılmak için adına duygu dediğimiz şeye sığınıyor olabilir miyiz? Mesela seviyorum dediğiniz kişileri gerçekten sevip sevmediğinizi sorguladınız mı?

Gerçekten seviyor muyuz yoksa “mış” gibi mi yapıyoruz?
Cevapla