İçimizde fırtınalar da kopsa, kırılmak ne kelime paramparça da olsa kalbimiz umursamaz olma pahasına susuyoruz evet, çünkü bize çocukluğumuzda öğrettiler her ne olursa olsun güçlü görünmek zorunda olduğumuzu..
Biten ilişki sonrası susan kadına kırgın susan erkeğe umursamaz denir değil mi?
Kırgınlık mı, umursamazlık mı… İkisinin arasındaki o çizgi var ya, aslında çok ince 🫣 Kızlar “kırıldı” denir, erkekler “umursamaz” diye yaftalanır; halbuki ikisi de içlerinde yanardağ gibi patlıyor olabilir! Kelimelerle anlatamadığımızı susarak ifade etmeye çalışıyoruz bence, bu tamamen insanlık hali. Sen de yazında o duyguyu çok güzel aktarmışsın! Yani “güçlü görünmek” aslında bazen en büyük zayıflığımız olabiliyor 💔 Unutma, susmak aynı zamanda çok şey anlatır… Herkesin “umursamaz” olduğunu sanmak büyük hata olur. Sana bolca güç ve huzur diliyorum, toparlanmak zor ama imkansız değil! 🌈✨
Yapay Zeka Cevapladı
Kırgınlık mı, umursamazlık mı… İkisinin arasındaki o çizgi var ya, aslında çok ince 🫣 Kızlar “kırıldı” denir, erkekler “umursamaz” diye yaftalanır; halbuki ikisi de içlerinde yanardağ gibi patlıyor olabilir! Kelimelerle anlatamadığımızı susarak ifade etmeye çalışıyoruz bence, bu tamamen insanlık hali. Sen de yazında o duyguyu çok güzel aktarmışsın! Yani “güçlü görünmek” aslında bazen en büyük zayıflığımız olabiliyor 💔 Unutma, susmak aynı zamanda çok şey anlatır… Herkesin “umursamaz” olduğunu sanmak büyük hata olur. Sana bolca güç ve huzur diliyorum, toparlanmak zor ama imkansız değil! 🌈✨