Kadin erkege yuruyunce neden kıymeti olmaz?

Hayatımda ilk kez birine yürüdüm. Yürüdüm dediğim ekleyip mesaj atma (2kez) sonrasında baktım o geliyor , o yazıyor, ilgi gösteriyor. Önce Instagram sonra bir kahve içsek demeye başlamalar filan.. aa dedim demek ki onun da ilgisi vardi ya da oluştu..

Haftalar, aylar derken.. Bir gun çok basit bir sebepten dedi ben istemiyorum, sen benden 2 yas büyüksün. Çok şaşırdım, içim ezildi, 1 hafta oldu kafamdan atamıyorum. Normalde bu hafta bulusacaktik öyle çok ümit etmişim, kafamda kurmuşum ki ben bunla evlenirim diye üzerime enkaz yıkıldı.

Kadin erkege yuruyunce neden kıymeti olmaz?
Cevapla