7 senelik uzun ilişki sonrası ayrildigimiz kız arkadasim başka biriyle görüşmeye başlamış canım çok sıkıldı. 11 ay oldu?

Unutmamış olmam normal mi sizce? Tabii ki o kendi hayatı hayatına birilerini alabilir de benim canım bu duruma çok sıkıldı. İnanın Bir dediğini iki etmedim her zaman ince davrandım hiçbir zaman bağırmadım her özel günde ona sürprizler yaptım ama olmadı. Sizce ne zaman geçer bu durum?

7 senelik uzun ilişki sonrası ayrildigimiz kız arkadasim başka biriyle görüşmeye başlamış canım çok sıkıldı. 11 ay oldu?
Cevapla