Kızlar, 11 yıllık ilişkim oldu?

Birbirimizi çok seviyorduk askerden gelince 2 ay sonra evlenecektik ben onun olduğu şehirde üniversite okumaya başlamamıştım evlenınce çocuklarımıza anılar biriktirmek istemiştim ama sonra. Bir anda değişti ayrıldık çevresi beni ona layık görmediği için hep iftira atışlar üzerime ailesi beni istemiyor Beni herşeyden çok severdi. Sabahlara kadar başımda beklerdi izlerdi beni bakmaya doyamazdım derdi sana. Ama bitti bitti ama koparmıyoruz bir türlü sürekli biryerden bişey çıkıyor ve birbirimize ulaşıp konuşuyoruz ama iki kavuşamayan aşık gibi Hep ona özlem hasret var içimde ben çünkü ona istediğim gibi sarılamadan hep korkardım canı acır diye gözümden sakındım bir Allah bir o derdim ailesi aramıza girdi annesi beni istemedi ve ona başka birini buldular annesiyle kardeşleriyle arası çok iyi ama beni sevdiğini. Söyledi konuştuğunu sadece herkes susun diye konuştuğunu söyledi ve öyleydi gerçekten ben onun gözünde gördüm onu ulan söyleyip söylemediğinizden anlarım ben Herkes bana seni sevıyor diyor tüm cevresı oda bunu diyor ama olamıyoruz bir türlü ilin içinde büyü var dediler annesi yapmış dediler annesi yapabilir dedim çünkü onunla evlenirsen hakkımı helal etmem demiş. Beni seviyor evet ama annesine de kıyamıyor her çocuk gibi tabiki ben ne yapacağımı şaşırdım 25 kiloya yakın verdim artık herkes bana muska yapmış madem sende git yap diyorlar yek çarem o kaldı. Hergün dua ederim hergün sabah ezanını bekler ilk gün sellası diye bile o saati bekler dua ederim ama artık dayanacak gücüm kalmadı lütfen bana yardımcı olun 🙏🙏

Kızlar, 11 yıllık ilişkim oldu?
Cevapla