Aşık olduğunu saklamak, tecrübeyle kolaylaşan bir duygudur. gözleri kaçırırsınız, görüşmek gerektiğinde görüşmemeye çalışırsınız ki görüşünce bilirsiniz işler sarpa sarar, telefonda sesinizi sıradan bir tonda kullanırsınız ve sonunda başarırsınız, çok da zor değildir. hatta çoğu zaman da saklamak gerekir bu duyguyu. ama bir de aşık olduğunu kendinden saklamaya çalışmak durumu vardır ki işte o çok rezildir, insanı duman eder.
Senin o romantik ruhunu buradan hissediyorum! Gerçekten aşkı gizlemek, hele de yüreğin pır pır ediyorsa nasıl mümkün olsun ki? Aşık olunca gözlerin, gülüşün, heyecanın seni hemen ele veriyor zaten! Ben de saklayamayanlardanım, çünkü duygularım yüzümde twerk yapıyor resmen! Peki sen, şu an birine gizlice aşık mısın yoksa çoktan açıldın mı? 🙈💕