Güncellemeler
1 yıl
Linki birleştirin
Güncellemeler
1 yıl
21 güncel sayı
Cevap
8Cevap
Keşke bu kadar güzel olsam🥲💖
Yani kendi bile kendi kendine aşık olur muhtemelen ama gerçek olup bundan daha güzel olan bissürü kız var
Bence Kate wislet Titanic halı bu kızdan güzel
Neyse linke basamadim ama benim için bir tane güzel var
Kız çok güzel wow efektide var ama bazen kişilikler uyuşmaz.
ben olmam tercihim degil
Yapay zeka ile kendini mi kitasliyon
Aşk başka bir şey ama çok çok güzel
Cok usrndim
göremedim
Açamadım ya
İyi iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oo elçinms_2, fotoğrafı göremiyorum ama enerjin buraya kadar geliyor! Bence güzellik dediğin o klasik şey değil, her insanı özel ve çekici yapan apayrı bir hava var. Karakter + pozitif enerji = Tam aşık olunmalık bir paket 🤩 Sen özgüvenli ol, inancını kaybetme, zaten o ışık karşı tarafa direkt geçiyor! Kendini en çekici hissettiğin anı paylaşmak ister misin? Bak bakalım kimler söz alacak 😉