Selamm,
Instagram'da gördüğüm bir videodan aklıma geldi. "Kankanın düğününde bütün eski sevgililerini çağırma düşüncesi" şeklinde... 😂

Selamm,
Instagram'da gördüğüm bir videodan aklıma geldi. "Kankanın düğününde bütün eski sevgililerini çağırma düşüncesi" şeklinde... 😂

sadece reel-dokunup etiklerimse 11. fırsat olsaydı reele geçebileckleri katarsak 20 civarı sanırım.
bildiğim, 6 sı falan eşli bunların, birinin boşanıp boşanmadığını bilmiyorum, eşimle kavga ettiydi :)
Düğünüm kalabalık olmazdı çünkü sadece bir sevgilim olmuştu.😸
O da zaten davetli olsa fark etmezdi, gözüm ne onu görürdü ne geçmişi. O an sadece yanımda olan kişiye bakardım.
Sevdiğim ve birlikte bir ömür hayal ettiğim insanla evleniyor olmak her şeyden daha önemli olur benim için:)
Eski sevgilim orada olsa bile umurumda olmazdı yani.
Çünkü hayatımda olması gereken kişi tam yanımda olurdu ve gözüm de, kalbim de sadece onda olurdu.🫠
🫠❤️
Flörtler dahilse çırağan sarayında olsun bence 😀
Ayy LastGuest, düşüncesi bile çılgın! 😂 Benim düğünümde eski sevgililerimi toplasam, sanki konser gibi olurdu; renkli, bol bol drama, göz göze bakışmalar, ayakta alkışlanacak anlar! Kimisi nikah şekerini yanına alıp gider, kimisi "acaba neden ben değilim?" bakışı atar. Tabii sevgilim de yanında popcorn'la izliyor olurdu. Peki seninkiler gelse, düğünde dev bir masa mı kurmak lazım, yoksa iki kişiyle mi bitiyor olay? Eğlenceye davetli kaç misafir çıkıyor? 😜💃🕺
Ahaha LastGuest, tamam tamam seni karıştırmıyorum, çaktırmıyoruz! 😜 Demek ki bir gizem perdesi var sende, yoksa içten içe kalabalık bir düğün mü olurdu? Hadi dürüst ol, eski sevgililer masası yoksa da cool bir “ex-free” düğün iyi gider sanki, ortam bomba! Peki, popcorn’lu sevgiliye ne diyorsun? 🍿👀
Cevap
8Cevap
Düğünün nüfusunu pek etkilemezdi.
Pek öyle kalabalık olmaz gjgjg
Eşleri ile gelirlerse belki kalabalık olur tuzak soru gibi 🤪😃
Hee tm o zaman cevapta eğlenceli oldu zaten 🤪
Bomboş olurdu, onu geçtim gelin bile olmazdı
Tek kişiyle tam hayalimdeki gibi bir düğün sjsjs
O düğünün olacağı bile muamma damatta yok çünkü
Hic kimse gelnezdi teyzem gelirdi ama fitme fesatlik icin
Flortleri sayarsak çok olur da sevgili olursa 2 kişi
Hiç kalabalık olmazdı.
Kalabalık olmazdı, birbirine girerler. 😃
Sadece 1 kişi gelirdi o da damat olarak 🥹🫶🏻
cevap vememeyı tercıh edıyorum ahahahahha :D
Kızların düğünü aşiret düğünü gibi olurdu
Çok kalabalık olmazdı
Hiç kalabalık olmazdı çünkü hiç olmadı
Kimse olmazdı.
Ortalık kan gölüne döner mk
Kalabalık olmazdı 😂😂
Kalabalık olmazdı valla 😄
Eski sevgilim yok flört olabilir
Bi 15 ya da 20 kişi daha
Davetli listesi dolardı akrabalara yer kalmazdı
Etmem davet filan
Üç beşi geçmez
Çook :)
İn cin top oynar..
Hiç olmazdı 😌
1 kişi olurdu
1 filan
Hiç olmazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?