Erkek arkadaş gruplarını da biliyorum ya dokunmak ya da yaklaşmak için fırsat kolluyorlar sürekli av tehdidinde olmaktan iyidir. Şu bir gerçek ki güzel bir kadınsa eğer güzel kadını tavlayamayan her erkek o kadının arkadaşı olmaya çalışır bir gün tavlarım belki diye. Hiç ilgi çekici olmayan bir kadından bahsettiğini düşünmüyorum mesela senin bu soruyu sorarken 😂
Aksine hoşlandığım kadına kesinlikle arkadaş gibi yaklaşıp topuğuma sıkmam 🤣 yanlış strateji yürüdüğün yolu baştan belli edeceksin. Ben soru sorarken cinsiyet belli etmedim 🤪 Ben arkadaş gruplarını sevmem o ondan hoşlanıyor bu bundan hoşlanıyor bu ondan hoşlanıyor derken işler çok karışıyor. Ne zaman kendimi arkadaş gruplarının içinde bulsam hep aynı senaryo yüz vermeyince grupta hakkında söylenmedik şey kalmıyor 🤣
Ayrıca karşı cins çevresi geniş insandan kime ne hayır gelmiş bi göstersene 🤦🏻♀️ anca o kadından o kadına o erkekten o erkeğe geziyor öylesi karşıdaki çok güzelse yahut çok yakışıklıysa duraksıyası aşık olası geliyor falan
Geniş farklı arkadaş çevresi farklı belli ölçüde de bir sosyal hayatı olmalı insanın ama bazısı var çevrem geniş olsun der o insan zaten sıkıntılı bana göre
Yorumum zoruna gitmiş ki silmişsin. Bu gerçekleri çok güzel vurguladığım anlamına geliyor. Madem muhatap alınacağına pişman alınacak bir insanım bırak bu pişmanlığın bir izi kalsın. Bir ömür de bu pişmanlığın sürsün. Karşındaki senle aynı fikirde değil diye ya da karşındakinin anlattığını anlayacak kavrama düzeyine sahip değilsin diye saldırgan tavır sergilemeden önce düşünecektin onu. Bu arada sildiğin yorum ss ini de aldım bunu da alıyorum :)))
Oldukça zıt görüşler üzerine bir tartışmanın sonuca ulaştığı çoğunlukla görülmez diye taş atmasam kolum sapasağlam kalsa dedim İstediğin kadar screenshot alabilirsin Demirinden korktuğum trene binmem zaten
Ben fikrimi söylüyorum sen tartışıyorsun aradaki farkı güzel vurgulamışsin. Atasözüne laf ettin kamyon arkası yazılarla geliyorsun 🤣 neyse seni daha fazla pişman etmeyim konu burada kapansın iyi geceler
Gel barış antlaşması imzalayalım sen bi kırıldın ben 30 yaşındayım sen 37 yaşındasın sanırım büyüklük bana rezerve olsun Muhatap alınacak biri de olabilirsin lakin yıldızlar arası fight oldu şu an yıldızımız bir çarpıştı kusura bakma
Eğer arkadaşımı gerçekten üzen bir sevgilisi varsa ve benim arkadaşım onu aldatırsa söylemem ama arkadaşıma çok iyi davranan ve çok iyi bakan bir erkek arkadaşı varsa ve arkadaşim o çocugu aldatırsa çocuga söylerim. Daha önce de yaptım
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Karşı cinsten en yakın arkadaşınızın sevgilisini aldattığına şahit oldunuz diyelim ki, bunu sevgilisine söyler miydiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
hayır ben söylemem.
Karşı cinsten en yakın arkadaş tutmaya hiç gerek duymadım arkadaşlarımın hepsi kadın. Kız arkadaşına karşı ne nane yediği de beni bağlamaz 😂
Kadın arkadaş gruplarını çok iyi biliyorum 🤣 canım cicim aşkım yüz yüzeyken, sonra hepsi arkasından atıp tutuyor 🤣
Erkek arkadaş gruplarını da biliyorum ya dokunmak ya da yaklaşmak için fırsat kolluyorlar sürekli av tehdidinde olmaktan iyidir. Şu bir gerçek ki güzel bir kadınsa eğer güzel kadını tavlayamayan her erkek o kadının arkadaşı olmaya çalışır bir gün tavlarım belki diye. Hiç ilgi çekici olmayan bir kadından bahsettiğini düşünmüyorum mesela senin bu soruyu sorarken 😂
Aksine hoşlandığım kadına kesinlikle arkadaş gibi yaklaşıp topuğuma sıkmam 🤣 yanlış strateji yürüdüğün yolu baştan belli edeceksin. Ben soru sorarken cinsiyet belli etmedim 🤪 Ben arkadaş gruplarını sevmem o ondan hoşlanıyor bu bundan hoşlanıyor bu ondan hoşlanıyor derken işler çok karışıyor. Ne zaman kendimi arkadaş gruplarının içinde bulsam hep aynı senaryo yüz vermeyince grupta hakkında söylenmedik şey kalmıyor 🤣
Nerelerde takılıyorsun sen yüz vermediğin kadın adını çıkartıyor nerenin çirkefi o diyeceğim ama banane hiç de merak etmedim 😂😂
Ayrıca karşı cins çevresi geniş insandan kime ne hayır gelmiş bi göstersene 🤦🏻♀️ anca o kadından o kadına o erkekten o erkeğe geziyor öylesi karşıdaki çok güzelse yahut çok yakışıklıysa duraksıyası aşık olası geliyor falan
Kimin çıkardığı da meçhul boş ver bilme cehalet mutluluktur 🤣 artık tekil takılıyorum mis gibi kafam rahat
Geniş farklı arkadaş çevresi farklı belli ölçüde de bir sosyal hayatı olmalı insanın ama bazısı var çevrem geniş olsun der o insan zaten sıkıntılı bana göre
Bilmemek ayrı bir durum cehalet ayrı bi durum cahil birinin şu benim kurduğum cümleleri kurması namümkün ne mümkün no mümkün 40 gün düşünse yine zor
Karşı cins arkadaş edilince sosyal olmuyorsun konuyu saptırmasan
Edinince **
Siler misin yorumların hepsini rica ediyorum muhatap alındığına pişman olunacak birisin
Kime diyorum?
Yorumum zoruna gitmiş ki silmişsin. Bu gerçekleri çok güzel vurguladığım anlamına geliyor. Madem muhatap alınacağına pişman alınacak bir insanım bırak bu pişmanlığın bir izi kalsın. Bir ömür de bu pişmanlığın sürsün. Karşındaki senle aynı fikirde değil diye ya da karşındakinin anlattığını anlayacak kavrama düzeyine sahip değilsin diye saldırgan tavır sergilemeden önce düşünecektin onu. Bu arada sildiğin yorum ss ini de aldım bunu da alıyorum :)))
Oldukça zıt görüşler üzerine bir tartışmanın sonuca ulaştığı çoğunlukla görülmez diye taş atmasam kolum sapasağlam kalsa dedim İstediğin kadar screenshot alabilirsin Demirinden korktuğum trene binmem zaten
Ben fikrimi söylüyorum sen tartışıyorsun aradaki farkı güzel vurgulamışsin. Atasözüne laf ettin kamyon arkası yazılarla geliyorsun 🤣 neyse seni daha fazla pişman etmeyim konu burada kapansın iyi geceler
Ben de afilli söz bitmez rüzgar yapmayım evet çarpmasın hiç 😂😂😂😂
Yenilen boğa güreşe doymaz 😂
Gel barış antlaşması imzalayalım sen bi kırıldın ben 30 yaşındayım sen 37 yaşındasın sanırım büyüklük bana rezerve olsun Muhatap alınacak biri de olabilirsin lakin yıldızlar arası fight oldu şu an yıldızımız bir çarpıştı kusura bakma
Afedersin
Neler neler söyledin yok algılayamıyorsun yoook kavrayamıyorsun falan filan ve benim özür dilediğim konuma getirdin ya yemin ediyorum İt'ten korktuğum kadar korkulur senden n'aparsan yap 😂😂
Ben söylerim.
Sonra kuvvetle muhtemel onlar barışır. Ben kötü ilan edilirim:)
Bir ikizler yaklaşımı mı bu 🤔 hem kötü ilan edilirsin hem de arayı bozmaya çalışıp onu elde etmeye çalışıyormuşsuna kadar gider o iş
Ben kız başına geleni bilsin diye söylerim. :) öyle düşünen olursa da kişi kendinden bilir işi ne diyim:)
tehlikeli sular diyelim biz kısaca
Söylerim… Arkadaşım ya da karşısındaki kim olursa olsun karaktersizliğe şerefsizliğe tahammülüm yok…
Söylerim daha fazla vakit kaybetmesin o karaktersizle
karaktersizse niye arkadaşsın 🤔
Hangi arkadaşım olduğuna göre değişir
ayrımcılık mı yapıyorsun :D
Evet
mesela hangi arkadaşın yaparsa söylemezsin hangisini yaparsa söylersin 🤔
Eğer arkadaşımı gerçekten üzen bir sevgilisi varsa ve benim arkadaşım onu aldatırsa söylemem ama arkadaşıma çok iyi davranan ve çok iyi bakan bir erkek arkadaşı varsa ve arkadaşim o çocugu aldatırsa çocuga söylerim. Daha önce de yaptım
peki arkadaşın aldatmak yerine üzen kişiden niye ayrılmıyor da aldatıyor 🤔
yok be sonra onlar barışır sen ara bozan olursun
Hmm söylerim ya
Arkadaşını mi satacaksin 😱
Hee öyle olursa mı 😀
Arkadaşımı uyaririm
Sen ne anladın ki :D erkek bir arkadaşını sevgilisini aldatırken görüyorsun :D ne kadar da ince bir yaklaşım :D
Soruyu başkası arkadaşımı aldatıyor diye anladım
Arkadaşını mi korursun yoksa hemcinsini mi aslında sorunun özü o 🤔
Yok arkadaşımın neyini koriycam, büyük ihtimal konuşmayı keserim onunla 😀hemcinsimle de samimiysek söylerim belki bilemedim tuhaf bi soru. d
ooo Türkan Şoray gibiyim prensiplerim var diyorsun yani :D ne yani klişe soru mu sorsaydım :o
Söylerim tâbi
Soylerm
Söylemem