Çok yaşadığım bir durum. Neredeyse herkes aldatıyor. Kızcağıza yazık, söyleyeyim, daha fazla sevmesin şunu diyorum ama sonra banane diyorum. İnşallah kız da arkadaşımı aldatıyordur diyorum. Sizce söylenmeli mi yoksa karışmamak mı lazım?
Tabii ki söylenmeli. Bu ihanet konusu gerçekten kırmızı çizgim ve bu durumda o kızı uyarmayan senin de o kişiden farkın kalmıyor bence. Yapmaya niyetin varsa da elinde kanıtlarla yap bunu. Sonra haksız duruma sen düşebilirsin.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben söyledim kız benimle küstü çocukla devam etti😂
Finalde karının ''sen bana mı yürüyorsun lan, sana ne aldatmasından?'' diyeceği gibi, adamın da ''hayırdır lan sen benim karıya mı yürüyorsun da bu işlere karışıyorsun?'' diyeceğinden, bu tip işlere girişme delikanlı..