Arkadaşınızın yaptığı yanlışı biliyorsunuz ama sallamadan o benim arkadaşım mı dersiniz yoksa sevgilisine "bu seni aldatıyor" diyebilir misiniz? Ne dersiniz? xd
Yakın arkadaşınız sevgilisini aldatsa, bu durumu sevgilisine söyler misiniz?
Hayır söylemem. Arkadaşımın sevgilisiyle muhabbetim arkadaşımın ilişkisi devam ettiği sürecedir. Arkadaşımın yanında olmadığı sürece konuşmam, mesaj atmam, mesaj atsa ve cevap vermek zorunda kalsam dahi bunu arkadaşıma belirtirim. Bu konularda geri kafalı da olabilirim ama bu konuda dikkatliyim. Ciddi bir ilişkileri varsa zaten arkadaşımı sert bir dille uyarırım.
Yapacağım tek şey arkadaşımı uyarmak, yanlışını göstermeye çalışmak olur. Ki böyle bir şeye kalkışan birini hiçbir uyarı etkilemez ama kendi üzerime düşeni yapmak adına konuşurum. Hâlâ yaptığına devam ediyorsa da arama mesafe koyarım ya da arkadaşlığımı bitiririm. Bu tarz insanları sevmiyorum. İster arkadaşım olsun, ister yabancı fark etmez, direkt içime bir soğukluk geliyor. Böyle defosu olan insanlardan uzak durmak en güzeli benim için.
Aynısı başıma geldi. Birkaç kere aklımdan geçmedi de değildi ama yalnız kalmayı ve de baskıyı kaldırabilecek güçte değildim. Sözde yakın arkadaşımın ciddi giden bir ilişkisi vardı. Buna rağmen benim beğendiğim çocukla akşamleyin gezmeye gitmişti çok zoruma gitmişti bu pişkinliği.
Eğer buna eminsem ve sağlam bi delilim varsa evet söylerim. Geçenlerde bi arkadaşımı sevdiği oğlan aldatmıştı. Onu aldatırken buluştuğu kişiyle fotosunu çektim ve arkadaşıma gösterdim. Pislik bi adamdan kurtulmuş oldu.
İlk önce arkadaşımı uyarırdım. Beni dinlemezse eğer, durumu sevgilisine anlatırdım. Arkadaşımın, benimle arası bozulursa da bozulsun, pek umrumda olmazdı.
Söylerdim ama ispatlardım da. Çünkü aşk bazen dostluğun önüne geçiyor. O an kabul etmek istemezse onu kıskandığım için yaptığımı falan söyleyebilir. Elimden geleni yaparım üzülmesin diye. Üzülmem gerekse de...
Söylemem ama salllamadığımdan değil. İtiraf etmem doğru bir davranış olacak olsa bile insanların ilişkilerine burnumu sokmayı sevmiyorum. Belki kimliğimi belli etmeden öğrenmesini sağlayabilirim ama açıktan "arkadaşım seni aldatıyor" diyemem.
Arkadaşımı bir güzel fırçalarım. Bu fırçadan sonra kendi gidip söyler zaten. Yakın arkadaşım da olsa sevgilileriyle muhatap olmam ben. Normalde de samimiyet kurmam sevgilisiyle
Bilmem söyleyemem galiba kabak hep üçüncü kişiye patlar sonra. Ama arkadaşımı uyarır hatta ondan uzaklaşırdım. Karaktersiz insanlara katlanamama gibi bir huyum var.
Yakın arkadaşımdan soğuyacağım kesin. Fakat sevgilisine anlatır mıyım? Arkadaşımı uyarırım çoğunlukla. Fakat eğer hala devam ediyorsa arkadaşlığımı bitiririm. Bitirirdim yani😄